Перегляд за Автор "Poroshyna T. S."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організація рекламної кампанії в інтернеті (на прикладі «Roshen»)(НУК, 2024) Порошина Т. С.; Poroshyna T. S.; Гінкевич О. В.У кваліфікаційній роботі досліджено особливості організації рекламної кампанії в інтернеті на прикладі діяльності кондитерської корпорації «Roshen». Розкрито теоретичні засади цифрового маркетингу, визначено основні принципи інтернет-реклами, проаналізовано різницю між аудиторіями традиційних медіа, а також охарактеризовано сучасні інструменти онлайн-просування, зокрема соціальні мережі, контекстну рекламу (Google Ads, Facebook Ads) та веб-сайт компанії. У другому розділі проведено аналіз рекламних кампаній, реалізованих «Roshen» в онлайн-середовищі, оцінено їх ефективність та комунікативну результативність. У третьому розділі запропоновано власну концепцію рекламної кампанії для «Roshen» з урахуванням цілей, цільової аудиторії та вибору найбільш релевантних цифрових платформ. Робота поєднує теоретичний аналіз із практичними рекомендаціями для покращення цифрової присутності бренду в медіа-просторі.