061 "Журналістика"
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 061 "Журналістика" за Ключові слова "academic institution"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування іміджу кафедри журналістики, реклами та PR-технологій НУК імені адмірала Макарова в науковому та освітньому середовищі(НУК, 2024) Соловйова М. В.; Soloviova M. V.; Філатова О. С.У кваліфікаційній роботі здійснено дослідження процесу формування іміджу кафедри журналістики, реклами та PR-технологій Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова в науковому та освітньому середовищі. Робота охоплює теоретичні та практичні аспекти створення позитивного іміджу наукових установ, а також роль сучасних медіа у підтримці цього іміджу. Перший розділ роботи містить теоретичні основи дослідження іміджу наукової установи, включаючи основні концепції іміджу, вплив цього іміджу на освітньо-науковий процес, а також використання нових медіа для підтримки іміджу. У цьому розділі також аналізуються чинники, що впливають на формування іміджу в контексті вищої освіти та науки. Другий розділ присвячений розробці стратегії формування позитивного іміджу кафедри журналістики, реклами та PR-технологій. Описано основні аспекти стратегічного підходу до створення іміджу кафедри, методи подолання слабких сторін іміджу, а також впровадження інноваційних методів комунікації для підтримки іміджу кафедри серед студентів, науковців та широкої аудиторії.