061 "Журналістика"
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 061 "Журналістика" за Ключові слова "digital storytelling"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Цифровий сторітелінг у сучасних медіа (на прикладі публікацій на платформі Medium)(НУК, 2024) Ашмарін К. В.; Ashmarin K. V.; Гузенко С. В.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню цифрового сторітелінгу як інструменту комунікації у сучасних медіа на прикладі публікацій на платформі Medium. Метою дослідження є аналіз особливостей побудови цифрових наративів та виявлення ефективних практик їх створення в умовах трансформації цифрового інформаційного простору. У першому розділі роботи розглянуто теоретичні основи цифрового сторітелінгу, охарактеризовано його сутність, функції та відмінності від традиційних форм оповіді. Особливу увагу приділено специфіці платформи Medium як сучасного медіаінструменту, що забезпечує нові можливості для поширення особистих історій, журналістських текстів і аналітичних матеріалів. Другий розділ містить аналіз публікацій на Medium: обґрунтовано методологічний підхід до відбору та вивчення контенту, досліджено структуру, візуальну та вербальну побудову сторітелінгу, а також виділено ключові стилістичні та жанрові характеристики, притаманні цьому формату. Отримані результати можуть бути використані в подальших дослідженнях цифрових комунікацій, медіаграмотності, а також у практиці створення контенту для нових медіа.Документ Цифровий сторітелінг: розробка і просування сайту (на прикладі онлайн-проєкту Lifelines)(НУК, 2024) Гожбур П. М.; Gozhbur P. M.; Гузенко С. В.У кваліфікаційній роботі розглянуто цифровий сторітелінг як ефективний інструмент презентації авторського контенту в інтернет-просторі на прикладі розробки та просування онлайн-проєкту «Lifelines». Метою дослідження є аналіз теоретичних засад сторітелінгу, особливостей його реалізації в цифровому форматі, а також практична розробка й PR-супровід сайту з авторським наративом. У першому розділі досліджено природу сторітелінгу, його роль у сучасній медіакомунікації, а також класифікацію методів і технік цифрового розповідання історій. Увагу приділено специфіці сприйняття візуально-словесного контенту в онлайн-середовищі. У другому розділі проаналізовано теоретичні підходи до організації PR-кампаній для просування інтернет-ресурсів. Вивчено види та інструменти PR-діяльності, які сприяють формуванню впізнаваного бренду онлайн-платформи. У третьому розділі представлено поетапну реалізацію сайту «Lifelines»: від ідеї до структури, контентного наповнення та візуальної презентації. Також детально розглянуто процес підготовки PR-кампанії щодо популяризації проєкту в цільових онлайн-спільнотах. Отримані результати демонструють перспективність цифрового сторітелінгу як платформи для авторського самовираження та як ефективного інструменту цифрового PR.