Статті (МТМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті (МТМ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 39
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Further development of the possibility of creating composite coatings from ash microspheres on a steel basis(2022) Kazymyrenko Julia; Lebedeva Natalia; Makrukha Tetiana; Syzonenko OlhaДокумент Glass microspheres thermo-deformation sintering processes in the technologies of obtaining materials for underwater technical equipment(2023) Kazymyrenko Yuliia; Solomoniuk Natalya; Drozd OxanaДокумент Herstellung gemischt zusammengesetzter Schichten durch Pulver-Lichtbogenspritzen mittels eigens entwickelter Einrichtung(2013) Dubovoj, Alexandr Nikolajevich; Prokudin, Stepan Alexandrovich; Karpetschenko, Anton Anatoljevich; Дубовой, Александр Николаевич; Карпеченко, Антон Анатольевич; Прокудин, Степан АлександровичDie Beschreibung der modernisierten Baugruppe des Lichtbogenspritzers zur Kompositabeschichtung mit Pulverbenutzung. Die optimalen Aufspritzungs- und Glühbehandlungsmodi sind angegeben, sowie Verschleißwiderstand, Haftspannung und Wärmeleitfähigkeit der verbundenen LichtbogenbeschichtungenДокумент Increasing the Damping Capability of Titanium Alloys by Deposition of Plasma Coatings Made from Titanium Nickelide(2023) Kazymyrenko Yu. O.; Lebedeva N. Yu.; Makrukha T. O.Документ System and analytical research of the development of transport and technological systems of railway ferries(2020) Kazymyrenko, Y.; Drozd, O.; Yeholnikov, O.; Morozova, H.Об’єктом дослідження є процеси розвитку транспортно-технологічних систем залізничних поромів як складних технічних систем. В ході дослідження використано системний підхід до вирішення науково-технічної проблеми підвищення ефективності технічного обслуговування залізнично-поромних сполучень, для чого застосовано графічний метод аналізу формування причинно-наслідкових зав’язків з побудовою діаграми Ісікави. За найбільш інформаційний критерій обрано резерв прискорення оборотів вагонів на залізничних поромах ‒ якісну характеристику ефективного використання вагонного парку, яка безпосередньо залежить від скорочення простоїв вагонів у припортовій зоні, що є перспективним. Результати досліджень надають багатопланову картину, яка показує можливість скорочення часу знаходження судна у порту за рахунок підвищення технічного рівня організаційних робіт з рухливим складом на під’їзних шляхах і їх завантаженням на пором. А також виявляє вплив стану матеріально-технічної бази обслуговування рухомого складу та бази порту для завантаження поромів, сумісності дій роботи диспетчерських служб та необхідності відповідної інформаційної підтримки. Проте розвиток цих напрямів не можливий без забезпечення умов надійності засобів залізничної автоматики, автоматизації та телемеханіки, а також підвищення кваліфікації кадрів з їх обслуговування. Сумісність дій роботи диспетчерських служб реалізується через застосування гнучких форм організації вантажопотоків зі складанням оптимального каргоплану завантаження залізничного порому. Впровадження інформаційного забезпечення повинно враховувати синхронізацію дій інформаційних систем залізниці та порту, а також взаємозв’язок засобів автоматики з роботою поромної переправи, постійно оновлюватись за рахунок нових програмних продуктів. На підставі проведеного аналізу складено програму заходів щодо розвитку транспортно-технологічних систем залізничних поромів. Одержані результати спрямовано на підвищення оперативності, обґрунтованості та ефективності управлінських робіт з експлуатації засобів транспорту та можуть бути використані при виконанні дослідницьких робіт інших об’єктів залізнично-водного сполучення, зокрема припортових залізниць.Документ System and analytical research of the development of transport and technological systems of railway ferries(2020) Kazymyrenko, Y.; Drozd, O.; Yeholnikov, O.; Morozova, H.Об’єктом дослідження є процеси розвитку транспортно-технологічних систем залізничних поромів як складних технічних систем. В ході дослідження використано системний підхід до вирішення науково-технічної проблеми підвищення ефективності технічного обслуговування залізнично-поромних сполучень, для чого застосовано графічний метод аналізу формування причинно-наслідкових зав’язків з побудовою діаграми Ісікави. За найбільш інформаційний критерій обрано резерв прискорення оборотів вагонів на залізничних поромах ‒ якісну характеристику ефективного використання вагонного парку, яка безпосередньо залежить від скорочення простоїв вагонів у припортовій зоні, що є перспективним. Результати досліджень надають багатопланову картину, яка показує можливість скорочення часу знаходження судна у порту за рахунок підвищення технічного рівня організаційних робіт з рухливим складом на під’їзних шляхах і їх завантаженням на пором. А також виявляє вплив стану матеріально-технічної бази обслуговування рухомого складу та бази порту для завантаження поромів, сумісності дій роботи диспетчерських служб та необхідності відповідної інформаційної підтримки. Проте розвиток цих напрямів не можливий без забезпечення умов надійності засобів залізничної автоматики, автоматизації та телемеханіки, а також підвищення кваліфікації кадрів з їх обслуговування. Сумісність дій роботи диспетчерських служб реалізується через застосування гнучких форм організації вантажопотоків зі складанням оптимального каргоплану завантаження залізничного порому. Впровадження інформаційного забезпечення повинно враховувати синхронізацію дій інформаційних систем залізниці та порту, а також взаємозв’язок засобів автоматики з роботою поромної переправи, постійно оновлюватись за рахунок нових програмних продуктів. На підставі проведеного аналізу складено програму заходів щодо розвитку транспортно-технологічних систем залізничних поромів. Одержані результати спрямовано на підвищення оперативності, обґрунтованості та ефективності управлінських робіт з експлуатації засобів транспорту та можуть бути використані при виконанні дослідницьких робіт інших об’єктів залізнично-водного сполучення, зокрема припортових залізниць.Документ Документ Документ Алгоритм обміну даними при моделюванні теплових процесів у газотурбінних камерах згоряння(2024) Михелєв І. Л.; Казимиренко Ю. О.; Матвєєв М. А.; Mykheliev I. L.; Kazymyrenko Yu. O.; Matvyeyev M. A.Актуальність тематики роботи пов’язана з підвищенням точності розрахункових моделей у енергетичному машинобудуванні, зокрема під час досліджень теплових процесів у камерах згоряння газотурбінних двигунів. При модернізації конструкцій виникають проблемні питання, пов’язані із зіставленням результатів числового моделювання і експериментальних випробувань в існуючих і удосконалених проєктах, що можна розглядати як некоректно поставлену задачу. Мета роботи ‒ дослідження, розробка і верифікація алгоритму обміну розрахунковими та експериментальними даними температурних параметрів у камерах згоряння газотурбінних двигунів. Методологія дослідження ґрунтується на системному підході до проєктування камери згоряння як складної технічної системи, методах розв’язування некоректно поставлених задач, методах і моделях візуалізації розподілу температурних полів у газотурбінних камерах згоряння. Для розрахунків застосовано моделі доменів твердого тіла з жаростійкого сплаву та газоподібного багатокомпонетного середовища. Експериментальні випробування полягали у вимірюванні значень температур газу та твердого тіла. Складений алгоритм обміну розрахунковими і експериментальними даними температурних параметрів апробовано на прикладі аналізу теплового стану жарової труби. Результати представлені у вигляді побудованих радіальних і окружних епюр. Верифікація алгоритму полягатиме у зіставленні температурних полів з еталонними даними. Наукова новизна роботи полягатиме у новому методичному підґрунті дослідження фізичних процесів у камерах згоряння газотурбінних двигунів, що реалізовано на прикладі алгоритму обміну даними між твердотільним і газовим середовищами; практична цінність пов’язана з впровадженням результатів досліджень у виробничу діяльність машинобудівного підприємства. Одержані в роботі результати спрямовані на вирішення важливої науково-прикладної проблеми роботи з багатовимірними даними при вирішенні складних інженерних задач. Перспективи подальших досліджень авторів полягатимуть у розв’язанні нових типів задач для енергетичного машинобудування за допомогою комп’ютерного моделювання фізичних процесів.Документ Аналітична модель функціонування судна на основі побудови інформаційної системи завантаженості(2018) Казимиренко, Ю. О.Запропоновано аналітичну модель функціонування судна, яка включає у себе розробку нової інформаційної системи завантаженості та розв’язання оптимізаційної задачі щодо ефективного розміщення модуля біологічного захисту при транспортуванні радіоактивних речовин разом з іншими вантажами за критеріями мінімізації сталійного часу лінійного рейсу. Оптимізацію виконано шляхом розв’язання класичної задачі про ранець, для реалізації якої застосовано генетичний алгоритм.Документ Влияние структурной неоднородности полых стеклянных микросфер на физико-химические процессы формирования материалов и покрытий(2015) Казимиренко, Ю. А.Розглянуто фізико-хімічні процеси формування нових металоскляних композицій, наповнених порожніми скляними мікросферами, методами гарячого пресування та електродугового напилення. В основу механізмів структуроутворення покладено результати досліджень структурної та хімічної неоднорідності мікросфер натрійсилікатного складу, які під час виготовлення піддаються поверхневій обробці силановими апретами.Документ Вплив високотемпературних технологій на структуру порожніх мікросфер(2018) Казимиренко, Юлія Олексіївна; Лебедєва, Наталія Юріївна; Kazymyrenko, Y. O.; Lebedeiva, N. Y.Анотація. Стаття розкриває теоретичні передумови для технологій спікання і електродугового напилення, у яких застосовано порожні скляні і керамічні мікросфери. Досліджено процеси спікання скляних мікросфер натрійсилікатного і натрійборсилікатного складу з порошками бронзи, бабіту, алюмінію. Встановлено закономірності формування електродугових покриттів на основі Св-08Г2С і 65Г, які ґрунтуються на результатах досліджень структурної неоднорідності скляних і керамічних мікросфер.Документ Вплив управління загальноосвітнім процесом на критерії інноваційної привабливості суден для радіоактивних вантажів(2018) Дрозд, Оксана Володимирівна; Рижков, Олександр Сергійович; Казимиренко, Юлія Олексіївна; Drozd, O. V.; Ryzhkov, A. S.; Kazymyrenko, Y. O.Анотація. Стаття присвячена аналізу інноваційної привабливості проектів створення суден для радіоактивних вантажів як міждисциплінарної проблеми. Це поєднує у собі впровадження перспективних наукових рішень з постановкою нових методик навчання іноземних студентів. Відкориговані критерії аналітичної оцінки. Розроблено модель інноваційної привабливості, центральні місце у якої займають наукові дослідження та їх зв’язок з навчальним процесом у вищому навчальному закладі, проектними організаціями та галузевими лабораторіями. На прикладі Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова розглянуто можливість імплементації аналітичної моделі у міжнародний загальноосвітній процес.Документ Дослідження можливостей підвищення фізико-механічних властивостей напилених покриттів(2010) Дубовий, О. М.; Янковець, Т. А.; Шкурат, С. І.; Жданов, О. О.Установлена можливість підвищення твердості та зниження теплопровідності напилених покриттів за рахунок додаткової термічної обробки. Вибрані оптимальні режими термообробки, в результаті якої твердість покриттів підвищується на 30...70 %, а теплопровідність знижується на 30 %. = The possibility of increase of hardness and decrease in heat conductivity of the thermal spraying coatings at the expense of additional heat treatment is established. Optimal modes of heat treatment are chosen. After such heat treatment the hardness of coatings increase by 30...70 % and the heat conductivity decrease by 30 %.Документ Закономірності формування покриття з порошків бронзи та бабіту методом гарячого пресування(2015) Казимиренко, Ю. О.; Лебедєва, Н. Ю.; Kazymyrenko, Y.; Lebedeiva, N.Досліджено можливість формування покриття з порошків бронзи та бабіту на поверхні сталевого виробу методом гарячого пресування. Розроблено експериментальну установку, досліджено структуру та властивості покриття. Розроблений спосіб на відміну від інших дозволяє використовувати в якості сировини здрібнену стружку та може бути застосований для виготовлення та ремонту одиничних виробів суднової запірної арматури.Документ Застосування зольних мікросфер для формування композиційних покриттів на сталевій поверхні(2022) Казимиренко, Ю. О.; Лебедєва, Н. Ю.; Макруха, Т. О.; Kazymyrenko, Yu.; Lebedeva, N.; Makrukha, T.Стаття присвячена вирішенню важливої науково-технічної проблеми розробки нових композиційних покриттів з використанням виробничих відходів теплових електростанцій ‒ зольних мікросфер. Мікросфери є цінною вихідною сировиною, яку додають до складу сумішей холодного твердіння задля зниження щільності та теплопровідності, здатності гасити динамічні коливання і вібрації, хімічної інертності тощо. Аналіз існуючих технологій показав перспективи застосування електродугового напилення, що дасть змогу розширити сфери застосування композицій. Метою роботи є експериментальне доведення можливостей застосування зольних мікросфер у складі композиційних електродугових покриттів на сталевій поверхні та встановлення закономірностей їх структуроутворення. Для нанесення покриттів використано суцільнотягнуті дроти марок Св-08 і 65Г, як наповнювач ‒ зольні мікросфери алюмосилікатного складу у об’ємній кількості 10…25 %, товщина покриття, напиленого на підкладці зі сталі марки Ст3 становить 1…1,5 мм. В роботі застосовано методи оптичної та електронної мікроскопії, рентгеноструктурний і мікрорентгеноспектральний аналіз, вимірювання твердості. Досліджено морфологічні характеристики і фазовий склад обраних мікросфер. Зольні мікросфери алюмосилікатного складу мають мікрокристалічну будову з наявністю модифікацій Аl2О3, α- і β-кристобаліту, α- і β-кварцу. Встановлено, що при напиленні мікросфери зазнають обволікання диспергованими краплями розплавленого металу, проте зберігатимуть сферичну форму, фазовий і хімічний склад; на поверхні поділу зі сталевою матрицею нових фаз не утворюється. Ефективність застосування зольних мікросфер для формування покриттів підтверджується результатами вимірювання твердості. Покриття, наповнені зольними мікросферами, мають підвищену на 8…22 % твердість за Віккерсом. Застосування золошлаків у нових технологіях є перспективним практичним напрямом, реалізація якого допоможе у пошуку дефіцитної мінеральної сировини. Результати досліджень можуть бути корисними для хімічної промисловості, енергетики, технологій судно- та машинобудування.Документ Информационная поддержка оценки технического состояния конструкций судов и плавучих сооружений(2016) Казимиренко, Юлия Алексеевна; Фарионова, Татьяна Анатольевна; Kazymyrenko, Yuliya A.; Farionova, Tatyana A.Анотація Сучасний розвиток комп'ютерних технологій, розширення номенклатури матеріалів і покриттів, що застосовуються у суднобудуванні, створюють передумови для реалізації нових механізмів управління засобами технічної діагностики дефектів конструкцій суден і плавучих споруд. Створення спеціалізованої інформаційно-пошукової системи для вирішення завдань оцінки технічного стану конструкцій суден є актуальним, спрямованим на вдосконалення методів роботи експерта, скорочення часу на обробку інформації, розробку моделей поведінки матеріалів, що використовуються в умовах експлуатації. Розроблена авторами інформаційно-пошукова система «PROTECTIVE COATINGS DATA» призначена для обробки, зберігання, систематизації даних про властивості, структурні характеристики, виявлення та розвиток дефектів у матеріалах і покриттях в умовах опромінення, термоциклічного навантаження, корозійного впливу хімічно активних середовищ. Програмне забезпечення дозволяє ефективно розв'язувати дослідницькі та експлуатаційні завдання. Діагностика проводиться шляхом порівняння результатів досліджень, що заносяться на різних етапах в базу даних, у тому числі і графічних об'єктів: мікроструктур, фрагментів рентгенограм. Це дозволяє систематизувати і обробляти отриману інформацію, спростити процедуру заміни та впровадження нових матеріалів. Результати роботи можуть бути застосовані на етапах проектування, технологічної підготовки та експлуатації конструкцій суден і плавучих споруд.Документ Информационная поддержка управления процессами обработки данных при стендовых испытаниях камер сгорания судовых газотурбинных двигаталей(2021) Казимиренко, Ю. А.; Михелев, И. Л.; Матвеев, Н. А.; Kazymyrenko, Yuliia; Mykheliev, Igor; Matvyeyev, MykolaДокумент Корозійна стійкість і теплозахисні властивості композиційних покриттів, наповнених зольними мікросферами(2022) Казимиренко, Юлія; Лебедєва, Наталія; Макруха, Тетяна; Kazymyrenko, Yuliia; Lebedeiva, Nataliia; Makrukha, TetianaВ статті висвітлено доцільність застосування електродугових покриттів з Св-08 і 65Г, наповнених зольними мікросферами алюмосилікатного складу, в технологіях захисту та відновлення деталей і конструкцій хімічного обладнання. Експериментально досліджено корозійну стійкість покриттів до нафталіну; наведено результати теоретичних розрахунків ефективних коефіцієнтів теплопровідності і термічного лінійного розширення для покриттів зрізним наповненням мікросферами. Стабільність теплофізичних властивостей експериментально підтверджено дослідженнями термостійкості і термостабільності покриттів, напилених на сталеву підкладку з Ст3, в умовах циклічних навантажень при температурах 570 °C/10 °C.Документ Корозійний захист сталевих цистерн для зберігання рідких радіоактивних речовин на плавучих спорудах(2016) Казимиренко, Юлія Олексіївна; Kazymyrenko, Y. O.Експериментально досліджено механізми корозійного руйнування металоскляних електродугових покриттів на основі Св-08Г2С і Св-АМг5 в умовах хімічно активних середовищ; показано доцільність їх застосування для захисту сталевих цистерн, призначених для зберігання радіоактивних речовин.