Кафедра експлуатації судових енергетичних установок та теплоенергетики (ЕСЕУтаТЕ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра експлуатації судових енергетичних установок та теплоенергетики (ЕСЕУтаТЕ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 138
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Application analysis of a hybrid solid oxide fuel cell-gas turbine system for marine power plants(SHIPS AND OFFSHORE STRUCTURES, 2022) Serbin Serhiy; Washchilenko Nikolay; Cherednichenko Oleksandr; Burunsuz Kateryna; Dzida Marek; Chenc DaifenДокумент Comparison of cost indicators of Ukrainian wind farms with cost indicators of wind energy global producers(2021) Podhurenko V.; Kutsan Yu.; Terekhov V.Документ Efficiency Analysis of Methanol Usage for Marine Turbine Power Plant Operation Based on Waste Heat Chemical Regeneration(2019) Cherednichenko, O. C.; Чередниченко, А. К.Документ Evaluation of efficiency of wind power plants operation in wind conditions of the Northern Black Sea region of Ukraine(2021) Podhurenko V.; Kovshova I.; Terekhov V.; Dubovyk N.Документ Improving the environmentality of ship energy installations due to the application of on-board cooling systems(2021) Kostyrin Volodymyr; Lychko Bohdan; Gogorenko Оeksiy; Костирін В. В.; Личко Б. М.; Гогоренко О. А.Системи охолодження суднових енергетичних установок з бортовими теплообмінними апаратами мають низку переваг. Застосування таких теплообмінників виключає забирання забортної води і подальше її скидання за борт після відведення тепла в звичайних рекуперативних теплообмінних апаратах. У зв'язку з цим відбувається підвищення екологічності суднових енергетичних установок через зменшення шкідливого впливу на флору і фауну водоймищ.Документ Investigation of the Efficiency of a Dual-Fuel Gas Turbine Combustion Chamber with a Plasma‒Chemical Element(2023) Serbin, Serhiy; Diasamidze Badri; Dzida Marek; Chen DaifenДокумент Methanol as promising marine fuel: technical aspects of application(2020) Gorbov V. M.; Mitienkova V. S.; Lychko B. M.Документ Modeling of electricity production by wind power stations of Ukraine(2021) Podgurenko Volodymyr; Kutsan Yulii; Getmanets Oleg; Terekhov VolodymyrДокумент Modeling of Production of Commercial Electricity by Industrial Wind-Electric Stations(2019) Podhurenko VolodymyrДокумент Modelling of cost indicators for wind turbines of multimegawatt class in various sizes(2021) Podhurenko V.; Kutsan Yu.; Terekhov V.Документ Novel thermochemical system for marine power plant(2022) Serbin S.; Cherednichenko O.; Chen D.; Zongming Y.Документ Simulation of Efficiency Enhancement of Electric Power Generation by Wind Turbines in Wind Cadaster Various Zones(2021) Podgurenko Volodymyr; Kutsan Yulii; Getmanets Oleg; Terekhov VolodymyrДокумент Study of Prospects of Two-Phase Gravity Thermosiphons Used in Waste Heat Boilers of Cogeneration Units(2020) Dolganov Yu. A.; Yepifanov А. A.; Patsurkovskyi P. A.; Sorokina T. N.; Lychko B. M.Документ Tools for forecasting and optimizing the tuning parameter of the low-speed engine for designing a ship with the kite(2018) Shostak, V.; Kisarova, A.Досліджується вплив параметра узгодження "двигун внутрішнього згоряння – турбокомпресор" на витрату палива за строк служби судна за допомогою імітаційної математичної моделі. Встановлено, що для танкера з двигуном 6S50ME-C7 і кайтом 640 м2 оптимальний параметр відповідає точці узгодження на гвинтовій характеристиці двигуна з координатою по навантаженню 60,5 % від номінального. Економія палива від оптимізації на стадії проектування судна становитиме за строк експлуатації на рейсовій лінії в Північній Атлантиці близько 3 %.Документ Use of thermochemical recuperation of waste heat to enhance energy efficiency of LNG carriers(2021) Cherednichenko O. K.; Lychko B. M.; Mitienkova V. S.Документ Use of thermochemical recuperation of waste heat to enhance energy efficiency of LNG carriers(2021) Cherednichenko O. K.; Lychko B. M.; Mitienkova V. S.Документ Альтернативные пропульсивные установки транспортных судов с малооборотным дизелем(2014) Шостак, В. П.; Манзюк, А. Ю.Об принятии рационального технического решения по пропульсивной установке морского транспортного судна как о решении проектной оптимизационной задачи судовой энергетики.Документ Анализ развития ветроэнергетики в Украине(2000) Подгуренко В. С.Документ Аналіз застосування роторів флеттнера у якості допоміжних суднових рушіїв для контейнеровоза(2021) Тихонов Б. А.; Личко Б. М.; Рязанцев П. А.; Tyhonov B. A.; Lychko B. M.; Riazantsev P. A.Міжнародна морська організація (ІМО), що регулює міжнародне судноплавство, бореться з тим, як контролювати викиди парникових газів (ПГ) з суден з 1997 року. Початкова стратегія передбачає підвищення оперативної ефективності міжнародних морських перевезень як середнього показника по флоту щонайменше на 40% до 2030 р. (порівняно з рівнями 2008 р.). В останні роки вітрила ротора використовувались на декількох комерційних суднах, з одним новим корпусом і щонайменше трьома переобладнаннями лише в 2018 році, включаючи круїзне судно Viking Grace на 2800 пасажирів, загальне вантажне судно Pollux та танкер Maersk Pelican. Порівняльний аналіз показує, що застосування ротора Флеттнера у якості допоміжних рушіїв дозволить зменшити викиди в атмосферу за рахунок економії палива до 7,5%, що також призведе до економії фінансових витрат на паливо.Документ Аналіз конфігурації суднових гібридних енергетичних установок(2022) Горбов В. М.; Личко Б. М.; Мітєнкова В. С.