Збірник наукових праць НУК
Постійне посилання на фонд
Збірник наукових праць Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова (Категорія "Б") заснований у жовтні 1934 року.
Засновник: Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова.
ISSN 2311-3405 (Print), ІSSN 2313-0415 (Online)
Видається 4 рази на рік.
Свідоцтво про державну реєстрацію: КВ № 23142-12982 ПР від 08.02.2018 р.
Переглянути
Перегляд Збірник наукових праць НУК за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 534
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Логистическое управление в судостроительных кластерных системах(2014) Фатеев, Н. В.; Запорожец, И. М.; Fatieiev, Mykola V.; Zaporozhets, Iryna M.Аннотация. Раскрыты сущность и особенности судостроительных кластерных систем. Предложены механизмы организации судостроительных кластеров, а также показатели оценки эффективности их функционирования.Документ Механизмы проактивного управления в системе менеджмента судоремонтных предприятий(2014) Фатеев, Н. В.; Запорожец, И. М.; Fatieiev, Mykola V.; Zaporozhets, Iryna M.Аннотация. Изложены основные элементы механизма проактивного управления судоремонтными предприятиями. Обоснована номенклатура показателей контроля производственных процессов с учетом особенностей судоремонтного производства. Предложены принципы реализации процессов контроллинга, основанные на системе бюджетирования и методе освоенного объема.Документ Стратегічні орієнтири розвитку логістичної інфраструктури в морегосподарському комплексі України(2014) Іртищева, І. О.; Стройко, Т. В.; Irtyshcheva, Inna O.; Stroiko, Tetiana V.Обґрунтовано основні стратегічні орієнтири функціонування логістичної інфраструктури в морегосподарському комплексі України. Досліджено сучасний рівень розвитку логістичної інфраструктури України, проаналізовано обсяги вантажоперевезень, e тому числі морськими шляхами. Визначено перспективи розвитку логістичної інфраструктури у морегосподарському комплексі України.Документ Исследование статических характеристик резонансного преобразователя методом комбинирования составляющих тока контура(2014) Павлов, Г. В.; Обрубов, А. В.; Никитина, Е. В.; Pavlov, Hennadii V.; Obrubov, Andrii V.; Nikitina, Olena V.Наведено метод розрахунку стаціонарного струму та статичних характеристик резонансного перетворювача, який дозволяє отримати ряд характеристик для різних алгоритмів комутації вентилів та способів регулювання потужності без суттєвої перебудови розрахункових формул.Документ Сучасний стан та перспективи розвитку суднобудівних підприємств в Україні(2014) Слободян, С. О.; Slobodian, Serhii O.Анотація. Проаналізовано наслідки світової економічної кризи початку 2008 р. і визначено основні причини спаду виробництва суднобудівної галузі України в даний час. Зіставлено загальні частки будівництва суден країнлідерів. Виконано аналіз прийнятих у світі урядових наказів та постанов для забезпечення конкурентоздатності національного суднобудування. Для трьох провідних суднобудівних заводів України проведено аналіз зміни основних показників їх виробничих потужностей у період розвитку світової економічної кризи і виділено проблеми, які є загальними для всієї української суднобудівної галузі.Документ Інноваційні підходи до розвитку регіону в умовах інтегріційних процесів(2014) Гришина, Л. О.; Гавриленко, Н. В.Досліджено питання соціально-економічного розвитку регіону, підвищення його конкурентоспроможності на основі нових механізмів та інструментів поліпшення використання територіальних ресурсів в умовах інтеграційних процесів. Виявлено основні недоліки державного управління регіональним розвитком і визначено першочергові завдання динамічного розвитку окремого регіонуДокумент Математическое моделирование нагрева диэлектрического материала в микроволновом электромагнитном поле(2015) Волгушева, Н. В.; Volgusheva, Natalya V.Аналiзується можливiсть застосування iснуючих аналiтичних моделей теплопровiдностi в тiлi при дiї внутрiшнiх джерел теплоти до рiшення завдань нагрiвання в мiкрохвильовому полi. Дослiджено математичну модель, що описує температурне поле напiвобмеженого масиву в умовах мiкрохвильового нагрiвання.Документ К учету ледовых нагрузок в задачах проектирования инженерных сооружений для шельфа Азовского и Черного морей(2015) Заец, А. Ю.; Zaiets, A. Yu.Виконано аналiз перспективи видобутку вуглеводневої сировини на шельфi Азово-Чорноморського басейну; розглянутi особливостi та актуальнi проблеми проектування i експлуатацiї iнженерних споруд на шельфi Азовськоrо моря.Документ Внешние волновые нагрузки, определяющие продольную прочность судна с аутриггерами на встречном волнении(2015) Соломенцев, О. И.; Шон, Фам Куанг; Solomentsev, Oleh I.; Shon, Fam KuanhРозглянуто знаходження згинальних моментiв, що визначають загальну поздовжню мiцнiсть судна з аутригерами. Наведено наближенi залежностi для включення до Правил класифiкацiйних товариств.Документ Модель функционирования судна-газовоза LNG(2015) Дун Синьшо; Dong XinshuoРозроблено модель функціонування судна-газовоза LNG. Отримано залежності для визначення часу всіх основних функціональних операцій такого судна та ймовірності їх виконання. Отримані результати можуть бути використані в задачі пошуку оптимальних основних характеристик судна-газовоза LNG.Документ Тепловые нагрузки теплоиспользующей системы охлаждения наддувочного воздуха главного судового дизеля на рейсовой линии(2015) Радченко, Р. Н.; Богданов, Н. С.; Radchenko, Roman M.; Bohdanov, Mykola S.Визначенi поточнi значення теплового навантаження тепловикористовуючої системи охолодження наддувного повiтря суднового малообертового дизеля та необхiднi витрати теплоти на виробництво холоду в хладоновiй ежекторнiй холодильнiй машинi для клiматичних умов експлуатацiї судна на рейсовiй лiнiї Одеса- Йокогама. Показано, що наявної теплоти наддувного повiтря достатньо для покриття її витрат на додаткове охолодження наддувного повiтря пiсля традицiйного охолоджувача забортною водою до потенцiйно можливої мiнiмальної температури, що забезпечує скорочення споживання палива двигуном.Документ Порядок расчета характеристики снабжения судна(2015) Панкова, О. В.; Pankova, Olha V.Складено алгоритм розрахунку характеристики постачання судна з використанням статистичних даних щодо суден різних типів, таких як балкер, танкер, універсальне суховантажне судно, контейнеровоз. Визначення характеристики постачання відіграє важливу роль при проектуванні суден, оскільки дана величина робить істотний вплив на вагове навантаження судна.Документ Експериментальнi дослiдження ефективностi турбоiмпактного сепаратора паливного газу для газотурбiнних установок(2015) Сербін, С. І.; Рижков, Р. С.; Serbin, Serhii I.; Ryzhkov, Rostyslav S.Розроблено конструктивну схему турбоiмпактного сепаратора паливного газу високого тиску для газотурбiнних установок. Проведено експериментальнi дослiдження ефективностi роботи сепараторiв стиснутих газiв для газотурбiнних установок iз турбоiмпактними та коагулюючими ступенями очищення. Отримано гiдродинамiчнi характеристики сепараторiв при витратах повiтря на експериментальному стендi вiд 30 до 150 м3/год. Експериментальним шляхом пiдтверджено високий коефiцiєнт сумарної ефективностi очищення дослiдних сепараторiв, який становить 90,0 – 99,8 %. На основi результатiв дослiдження розроблено рекомендацiї щодо проектування проточної частини турбоiмпактних сепараторiв стиснених газiв газотурбiнних установок.Документ Математическая модель двухступенчатого охладителя воздуха на входе газотурбинной установки(2015) Радченко, Н. И.; Кантор, С. А.; Бохдаль, Лукаш; Radchenko, Nikolay I.; Kantor, Sergey A.; Bohdal, LukashРозглянуто охолодження повiтря на входi газотурбiнних установок (ГТУ) термотрансформаторами, що використовують теплоту вiдпрацьованих газiв. Показано, що застосування як термотрансформаторiв тепловикористовуючих абсорбцiйно-ежекторних холодильних машин (АЕХМ) забезпечує значно бiльшу економiю палива за рахунок бiльш глибокого охолодження повiтря на входi ГТУ ежекторною холодильною машиною (ЕХМ) на низькокиплячому робочому телi (НРТ) порiвняно з традицiйними абсорбцiйними бромисто-литiєвими холодильними машинами (АБХМ). Однак це потребує застосування повiтроохолоджувачiв комбiнованого типу з використанням холодної води вiд АБХМ в їх високотемпературному ступенi охолодження i киплячого НРТ – в низькотемпературному. Розроблено математичну модель повiтроохолоджувачiв комбiнованого типу.Документ Управление ценностью в ИТ-проектах. Понятия и концепции(2015) Григорян, Т. Г.; Hryhorian, Tyhran H.Розглянуто моделi життєвого циклу цiнностi, її структури та оцiнки. Запропоновано базовi поняття, використовуванi при iдентифiкацiї цiнностi, визначеннi її рiвня, оцiнювання. Наведено концепцiю вiзуалiзацiї цiнностi, планування її очiкувань i надання замовнику протягом життєвого циклу проекту.Документ Конвективна тепловіддача при утилізації теплоти парогазової суміші в контактному апараті газокрапельного типу(2015) Безродний, М. К.; Рачинський, А. Ю.; Bezrodnyi, Myhaylo К.; Rachinskii, Artur Уu.Експериментально визначено iнтенсивнiсть тепловiддачi в контактному апаратi газокрапельного типу з вiдцентровою форсункою в умовах утилiзацiї теплоти вiдхiдних газiв енергетичних агрегатiв. Дослiдження проведенi в дiапазонi надлишкового тиску води перед форсункою (0,2 – 0,6 МПа) i об'ємною долею водяної пари парогазової сумiшi на входi в апарат вiд 0,1 до 0,35. За результатами експериментальних дослiджень було визначено коефiцiєнти тепловiддачi, якi були вiднесенi до реальної поверхнi крапель. Отриманi результати експериментальних дослiджень коефiцiєнтiв тепловiддачi були порiвнянi з даними для одиночної краплi. Встановлено, що iнтенсивнiсть конвективної теловiддачi вiд парогазового потоку до системи крапель в факелi форсунки значно вища, нiж для одиночної краплi.Документ Особенности расчета экономических показателей высокоскоростных лоцманских катеров на этапе концептуального проектирования(2015) Клева, Я. А.; Kleva, Yana A.Залежності для розрахунку основних економічних показників розглянуті з врахуванням специфіки експлуатації швидкісних лоцманських катерів. Формули, що пропонуються, можуть використовуватися для вирішення задач вибору оптимальних характеристик лоцманського катера.Документ Стандартная логистическая единица водного транспорта(2015) Галь, А. Ф.; Казарезов, А. Я.; Фатеев, Н. В.; Gal, Anatolii F.; Kazariezov, Anatolii Ya.; Fatieiev, Mykola V.Аннотация. Приведены сравнительные характеристики судов со стандартными корпусами. Указано одно из перспективных направлений развития судостроения в Украине – строительство стандартных корпусов транспортных судов, самоходных и несамоходных барж, стоечных судов, рыболовных судов и судов технического флота. Приведены рекомендации по выбору элементов для строительства стандартных судов украинского транспортного флота.Документ Модифицированный метод сечений для расчета внутренних усилий и перемещений деформируемых тел(2015) Соков, В. Н.; Sokov, Valerii M.Представлено модифiкований варiант методу перерiзiв для знаходження внутрiшнiх силових факторiв i перемiщень у твердих деформовуваних тiлах. Запропонована модифiкацiя методу перерiзiв є унiверсальною, менш трудоємною i легше пiддатною до алгоритмiзацiї, нiж наявнi на сьогоднi варiанти. Як результат, вона простiше реалiзовувана на ЕОМ i потребує менше ресурсiв обчислювальної машини порiвняно з iншими традицiйно застосовуваними способами.Документ Побудова нeлiнiйної рeгрeсії тривалостi виконання проeктiв пiдготовки жiнок-боксeрiв до змагань(2015) Приходько, С. Б.; Князь, Н. В.; Prykhodko, Serhii B.; Kniaz, Nataliia V.Побудовано нелiнiйну регресiю тривалостi виконання проектiв пiдготовки жiнок-боксерiв високої квалiфiкацiї до змагань залежно вiд тривалостi тренувань на основi нормалiзуючого перетворення Джонсона сiмей SB i SИ. Знайдено довiрчий iнтервал для побудованої нелiнiйної регресiї. Виконано порiвняння побудованої регресiї з регресiєю на основi логарифмiчного перетворення. Рекомендовано використання нелiнiйної регресiї на основi перетворення Джонсона для оцiнювання тривалостi проектiв пiдготовки жiнок-боксерiв до змагань.