№ 2 (489) 2022
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд № 2 (489) 2022 за Автор "Mykhaylov, Borys N."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ About transport vessel helicopter deck and platdform construction(2022) Ziqing, Cai; Mykhaylov, Borys N.Розвиток світової спільноти продовжує шлях гуманізації та поваги до кожного людського життя, включаючи і на водному транспорті, де ризики для життя особливо великі. Використання вертолітної технології на водному транспорті веде до значного підвищення безпеки його учасників та розширення можливостей транспортних суден для вантажних та інших операцій. Великий практичний інтерес представляє не лише оптимізація параметрів вертолітних палуб та платформ суден які будуються, але також для обладнання вже збудованих. Еволюція на водному транспорті очевидна – достатньо простежити динаміку розвитку вертолітної технології на водному транспорті, особливо за останні 20 років, кількісно і якісно. Гуманізація спільноти та боротьба за покращення безпеки людей на водному транспорті безперечно приведе до подальшого поширення та розвитку вертолітної технології на судах та інших плавучих спорудах, включаючи бурові платформи. Насамперед, необхідно провести аналіз інформації про вертолітні платформи транспортних суден та плавучих споруд, та класифікувати їх відповідно з можливістю використовувати відокремлені типи гелікоптерів. Після цього необхідно вибрати вертолітний майданчик бурової платформи або транспортного судна серед діючих як прототип і зробити комп’ютерне моделювання конструкції з використанням спеціалізованих програм. Це шлях оптимізації параметрів конструкції вертолітних платформ на основі обраної функції цілі. Дуже важливо створити рекомендації для параметрів конструкції вертолітних платформ (включаючи архітектуру, шпації, товщини елементів, прольоти) на основі комп’ютерних розрахунків та стандартів. Мета – покращення конструкції вертолітних платформ транспортних суден та підвищення їх ефективності. Методика – аналітична, чисельна. Результати –запропоновані аналітична формула оцінки економії ваги прі використанні перфорованих пластин платформи, а також наведено результати комп’ютерних розрахунків міцності вертолітної платформи. Наукова новизна. Запропоновані нові напрямки розвитку конструкції вертолітних платформ. Практична значимість. Використання результатів роботи на практиці може покращити суднові вертолітні технології. Висновки. В результаті проведеної роботи була підтверджена можливість використання концепції формування суднового набору для вертолітних платформ.Документ Transport vessels construction side defence when collision(2022) Mykhaylov, Borys N.; Михайлов, Б. М.Суднобудiвники всього світу намагаються збiльшити безпеку на водному транспортi у всіх напрямках та сферах діяльності, тому безпека суден при зіткненнях є одним з них i дуже важлива. Робота присвячена проблемі бортовий конструктивної безпеки при зіткненнях. Представлено розвиток iдеї конструкції пiдпалубної цистерни зi збiльшеною шириною у верхнiй частинi бортового перекриття (в порiвняннi з шириною подвiйного борту на рiвнi ватерлiнiї). Це дає можливiсть не тiльки збiльшити енергiю руйнування пiд час зiткнення майже для всiх типiв судiв, але для деяких, як контейнеровози, збiльшити палубну вантажомiсткiсть (у разi вiдсутностi дефiциту стiйкостi) i результати розрахунків цiєї конструкції. Також наведено результати розрахунків пропонованого бортового тросового енергопоглинаючого пристрою за спеціалізованою програмою на базі МКЕ. Об’єкт дослідження –енергопоглинаюча конструкція пiдпалубної цистерни зi збiльшеною шириною у верхнiй частинi бортового перекриття та можливiсть цієї нової конструкції витримувати 120 тон питомого контейнерного навантаження вiд додаткового ряду контейнерiв на кожен борт контейнеровоза. На додаток – бортовий тросовий енергопоглинаючий пристрiй, який при зіткненнях також може бути елементом конструктивного захисту. Актуальність даної тематики – безпеки суден при зіткненнях, обумовлена великими щорічними втратами при таких видах аварій. Щорічно гине при зіткненнях понад двадцять великих суден і десятки отримують серйозні пошкодження, завдаючи тим самим величезної моральної, економічної та екологічної шкоди. Пропонованi конструкція енергопоглинаючої пiдпалубної цистерни зi збiльшеною шириною у верхнiй частинi бортового перекриття та бортового тросового енергопоглинаючого пристрою при зіткненні руйнуватимуться в першу чергу, споживаючи певну кiльксть загально енерiї iї удару, збiльшуючи безпеку суден та зменшуючи ймовiрнi збитки. Цi конструкцiї можуть бути використанi для пiдвищення конструктивної безпеки суден при зіткненні як для нових проектованих, так i для модернiзацїi iснуючих. Mета – збільшення конструктивної безпеки транспортних суден при зіткненнях на основі використання концепції конструкції з розширеною пiдпалубною цистерною та запропонованого енергопоглинаючого бортового тросового пристрою. Методика – аналітична, чисельна. Результати – запропоновані аналітична формула оцінки енергії руйнування бортового тросового пристрою та результати прикладу його розрахунку на ЕОМ, а також розрахунок конструкції бортового перекриття з додатковим рядом контейнерiв. Наукова новизна. Запропоновані нові напрямки розвитку конструктивної безпеки транспортних суден при зіткненнях. Висновки. В результаті проведеної роботи була підтверджена можливість використання бортового тросового енергопоглинаючого пристрою та розміщення додаткових контейнерiв на пiдпалубнiй цистернi зi збільшеною шириною у районi верхнiй палуби. Практична значимість. Використання результатів роботи на практиці може збільшувати конструктивну безпеку транспортних суден при зіткненнях та зменшити загальнi збитки для людей, суден, вантажiв та навколишнього середовища.