Навчально-науковий гуманітарний інститут (ННГІ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Навчально-науковий гуманітарний інститут (ННГІ) за Автор "Adamenko, Oksana"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Компаративний аналіз педагогічних ідей вальдорфської педагогіки Р. Штайнера та гуманістичної педагогіки В. О. Сухомлинського(2018) Адаменко, Оксана; Adamenko, OksanaУ статті здійснено компаративний аналіз педагогічних ідей вальдорфської педагогіки, заснованої Р. Штайнером і гуманістичної педагогіки В. О. Сухомлинського. Даний аналіз сприятиме більш глибокому вивченню дисципліни «Вальдорфська педагогіка», що викладається студентам факультету дошкільної та початкової освіти. Виділено основні ідеї, що потребують порівняльного аналізу: філософські концепції: антропософія Р. Штайнера і гуманістична концепція В. О. Сухомлинського; ідея свободи; природа – основний засіб навчання; формування всебічно розвинутої особистості; вікова періодизація та ритми життя; колегіальне самоуправління школою, взаємодія школи, сім’ї і громадськості щодо організації діяльності учнів; підготовка вчителя.Документ Методичні вказівки до написання та захисту кваліфікаційної роботи магістра для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 017 "Фізична культура і спорт"(2021) Кувалдіна, О. В.; Деркач, В. М.; Марцінковський, І. Б.; Адаменко, О. О.; Наконечний, І. В.; Дрюков, В. О.; Kuvaldina, Olga; Derkach, Viktor; Martsinkovskyi, Igor; Adamenko, Oksana; Nakonechnyi, Igor; Driukov, VolodymyrДана навчально-методична розробка містить рекомендації щодо написання та захисту кваліфікаційної роботи магістра зі спеціальності 017 "Фізична культура і спорт". Запропоноване видання містить загальні вимоги до структури та змісту кваліфікаційних робіт, їх написання й оформлення, підготовки та порядку їх захисту. Наведені методичні матеріали дозволять організувати роботу студентів з написання означеної роботи. Для студентів, викладачів, наукових керівників.Документ Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Загальна та спортивна фізіологія". (Загальна фізіологія) І півріччя(2021) Богуш, Володимир; Наконечний, Ігор; Кувалдіна, Ольга; Яцунський, Олександр; Деркач, Віктор; Сокол, Ольга; Марцінковський, Ігор; Наконечна, Юлія; Адаменко, Оксана; Резніченко, Оксана; Гетманцев, Сергій; Bogush, Volodymyr; Nakonechnyi, Igor; Kuvaldina, Olga; Yatsunskiy, Oleksandr; Derkach, Viktor; Sokol, Olga; Martsinkovskyi, Igor; Nakonechna, Yuliya; Adamenko, Oksana; Reznichenko, Oksana; Getmantsev, SergiyВміщено лабораторні роботи, які поділені на теоретичну частину, де розглядаються теоретичні питання, та практичну частину, де студенти оволодівають практичними навичками з кожної теми. Значна увага приділена навчально-матеріальному забезпеченню занять та питанням професійної орієнтації для подальшого застосування отриманих знань у майбутній професійній діяльності.Документ Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Загальна та спортивна фізіологія". (Спортивна фізіологія) ІІ півріччя(2021) Богуш, Володимир; Наконечний, Ігор; Кувалдіна, Ольга; Яцунський, Олександр; Деркач, Віктор; Сокол, Ольга; Марцінковський, Ігор; Наконечна, Юлія; Адаменко, Оксана; Резніченко, Оксана; Гетманцев, Сергій; Bogush, Volodymyr; Nakonechnyi, Igor; Kuvaldina, Olga; Yatsunskiy, Oleksandr; Derkach, Viktor; Sokol, Olga; Martsinkovskyi, Igor; Nakonechna, Yuliya; Adamenko, Oksana; Reznichenko, Oksana; Getmantsev, SergiyВміщено методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт. За структурою вони побудовані відповідно до курсу лекцій і містять перелік питань, які будуть розглядатись у ІІ півріччі. Призначено для студентів спеціальності 017 "Фізична культура і спорт".Документ Технологічна культура, як складова розвитку творчої особистості вчителя фізичної культури в умовах вищого навчального закладу(2020-10-30) Литвиненко, О.; Адаменко, О.; Борецька, Н.; Lytvynenko, Olha; Adamenko, Oksana; Boretska, NataliaУ розділі розкрито шляхи формування технологічної культури майбутнього вчителя фізичної культури як складової розвитку творчої особистості в умовах вищого навчального закладу. З’ясовано зміст поняття «технологічна культура вчителя фізичної культури». Виявлено принципи та обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування технологічної культури сучасного вчителя. Подальшими перспективами дослідження є розробка моделі формування технологічної культури майбутнього вчителя фізичної культури та її експериментальна перевірка.Документ Шляхи реалізації моделі формування здорового способу життя студентської молоді засобами фізичної культури(2019) Адаменко, Оксана; Литвиненко, Ольга; Борецька, Наталія; Adamenko, Oksana; Lytvynenko, Olha; Boretska, NataliaУ статті досліджено шляхи реалізації моделі формування здорового способу життя студентської молоді засобами фізичної культури на прикладі факультету фізичної культури та спорту Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Охарактеризовано напрями, щодо збереження здоров’я та формування здорового способу життя студентської молоді. Розкрито структурні компоненти моделі формування здорового способу життя студентської молоді в умовах закладу вищої освіти, а саме: змістовний, мотиваційний та діяльнісний. Реалізація структурних компонентів здійснюється через науково-дослідну роботу, освітню діяльність, орієнтацію студентської молоді на ведення здорового способу життя та профілактику шкідливих звичок.