Статті (ДВЗ,УтаТЕ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті (ДВЗ,УтаТЕ) за Автор "Gogorenko Oleksiy"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Possibilities for Improving the Cooling Systems of IC Engines of Marine Power Plants(2022) Moshentsev Yuryi; Gogorenko Oleksiy; Dvirna OlhaДокумент Rational Liquid Cooling Systems of Internal Combustion Engines(2022) Moshentsev Yuryi; Gogorenko Oleksiy; Dvirna OlhaДокумент The development of long-range heat transfer surfaces for marine diesel engine charge air coolers(2021) Kuznetsov Valerii; Gogorenko Oleksiy; Kuznetsova SvetlanaДокумент Залежності для визначення коефіцієнтів тепловіддачі та опору повітря для теплообмінників із трубчасто-пластинчастої поверхні теплообміну(ХНАДУ, 2024) Мошенцев Ю. Л.; Гогоренко О. А.; Немченко А. В.; Moshentsev Yuryi; Gogorenko Oleksiy; Nemchenko AndriiЗапропоновано нові залежності для визначення коефіцієнтів тепловіддачі та коефіцієнтів опору повітря для трубчасто-пластинчастої поверхні теплообміну. Досліджено їх точність і ефективність у широкому діапазоні режимів. Установлено, що максимальна похибка визначення температури повітря за запропонованою залежністю не перевищує 0,3 oC для всього досліджуваного діапазону, похибка визначення аеродинамічного опору не перевищує 8 %, що свідчить про високу точність моделювання. Така точність гарантує можливість застосування запропонованих залежностей для інженерних розрахунків.Документ Порівняння показників газообміну двотактного двигуна з іскровим запалюванням у процесі зовнішнього та внутрішнього сумішоутворення(ХНАДУ, 2023) Корогодський В. А.; Гогоренко О. А.; Лісовал А. А.; Матиско О. О.; Журавель О. А.; Korohodskyi Volodymyr; Matysko Oleksii; Zhuravel Oleg; Gogorenko Oleksiy; Lisoval AnatoliiПерехід від зовнішнього до внутрішнього сумішоутворення потребує коригування організації процесів газообміну. Проведено експериментальні дослідження двигуна 1Д 8,2/8,7 з іскровим запалюванням з карбюратором та безпосереднім впорскуванням палива (БВП) для організації розшарованого паливоповітряного заряду (РППЗ) та розшарованого збідненого паливоповітряного заряду (РЗППЗ) за навантажувальною характеристикою (n = 3000 хв-1). Визначено емпіричні залежності зміни показників газообміну від навантаження: витрати продувочного та випускного каналів μ; витоку продувочного повітря υ; залишкових газів γ; надлишку продувочного повітря φо; наповнення ηv; продувки φ; використання продувочного повітря ηв; ККД продувки ηs. Визначено, що для зниження γ та збільшення ηv за РППЗ необхідно спрямовувати потоки продувочного повітря всередину камери згоряння способом встановлення додаткового продувочного каналу навпроти випускного вікна.