Перегляд за Автор "Beshchenko K."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розробка проєкту PR-кампанії для просування інтернет-магазину «Shar surpriz Niko»(НУК, 2024) Бещенко К. О.; Beshchenko K.; Гінкевич О. В.У кваліфікаційній роботі розглянуто процес розробки та реалізації PR-кампанії для просування інтернет-магазину «Shar surpriz Niko». У першому розділі висвітлено теоретичні засади паблік рилейшнз (PR), охарактеризовано ключові принципи та інструменти PR, а також специфіку застосування цифрових стратегій у мережі інтернет. Надано загальну характеристику бренду «Shar surpriz Niko» та особливості його комунікаційної діяльності. У другому розділі проаналізовано підходи до вибору цільової аудиторії, розробки стратегічного плану PR-кампанії та постановки її основних цілей і завдань. У третьому розділі запропоновано практичний план реалізації PR-кампанії, зокрема організацію PR-заходів, механізми моніторингу та оцінювання ефективності комунікацій. Робота має прикладний характер і спрямована на вдосконалення іміджу та підвищення впізнаваності інтернет-магазину за допомогою сучасних PR-інструментів.