Перегляд за Автор "Proskurin A. Yu."
Зараз показуємо 1 - 13 з 13
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Experimental and theoretical determination of gas turbine engine blades vibration charaсteristics(2022) Tkach M. R.; Kulishov S. B.; Morhun S. O.; Polischyk V. A.; Halynkin Yu. M.; Proskurin A. Yu.Документ Transport power plants with rotary piston air engines(2020) Mytrofanov O. S.; Proskurin A. Yu.Документ Аналіз впливу антифрикційної присадки на величину механічних втрат роторно-поршневого двигуна(2023) Митрофанов, О. С.; Познанський, А. С.; Проскурін, А. Ю.; Mitrofanov O. S.; Poznansky A. S.; Proskurin A. Yu.Наведено результати експериментальних досліджень впливу антифрикційної присадки Multi-Tech-Conditioner до мастила на зміну потужності механічних втрат роторно-поршневого двигуна із шарнірно-кулачковим механізмом руху. Дослідження спрямовані на вирішення проблеми зниження механічних втрат та підвищення ефективності перетворення потенційної енергії стиснутого робочого тіла. Установлено позитивний вплив додавання антифрикційної присадки Multi-Tech-Conditioner до масла на зміну потужності механічних втрат, а саме зниження втрат складає 11,8 % на всьому експлуатаційному діапазоні зміни частоти обертання ротора.Документ Аналіз впливу антифрикційної присадки на величину механічних втрат роторно-поршневого двигуна(2023) Митрофанов О. С.; Познанський А. С.; Проскурін А. Ю.; Mitrofanov O. S.; Poznansky A. S.; Proskurin A. Yu.Наведено результати експериментальних досліджень впливу антифрикційної присадки Multi-Tech-Conditioner до мастила на зміну потужності механічних втрат роторнопоршневого двигуна із шарнірно-кулачковим механізмом руху. Дослідження спрямовані на вирішення проблеми зниження механічних втрат та підвищення ефективності перетворення потенційної енергії стиснутого робочого тіла. Установлено позитивний вплив додавання антифрикційної присадки Multi-Tech-Conditioner до масла на зміну потужності механічних втрат, а саме зниження втрат складає 11,8 % на всьому експлуатаційному діапазоні зміни частоти обертання ротора.Документ Аналіз механічних втрат роторно-поршневого двигуна 12РПД 4,4/1,75(2022) Митрофанов, О. С.; Проскурін, А. Ю.; Познанський, А. С.; Mytrofanov, O. S.; Proskurin A. Yu.; Poznanskyi, A. S.Наведено результати експериментальних досліджень потужності механічних втрат роторно-поршневого двигуна перспективної конструкції з шарнірно-кулачковим механізмом перетворення руху. Експериментальні дослідження спрямовані на вирішення проблеми підвищення ефективності перетворення потенційної енергії стиснутого робочого тіла в механічну роботу. Експериментально встановлені кількісні значення складових потужності механічних втрат роторно-поршневого двигуна (втрати на тертя та втрати, пов’язані з здійсненням насосних ходів) в залежності від основних експлуатаційних параметрів двигуна (оберти та робочий тиск у впускному ресивері).Документ Аналіз напрямків модернізації паливної апаратури сучасних ДВЗ(2019) Проскурін А. Ю.; Деревйов О. А.; Кривошея В. Ю.; Паламарчук В. В.; Proskurin A. Yu.; Dereviov O. F.; Kryvosheia V. Yu.; Palamarchuk V. V.Проведено аналіз напрямків модернізації паливної апаратури сучасних ДВЗ. Визначено основні конструктивні недоліки. Установлено, що одним з перспективних напрямків удосконалення паливної апаратури є перехід з механічного на електронне управління, яке дозволяє оптимально регулювати тиск і характеристику упорскування, здійснювати багатофазну подачу.Документ Вдосконалення конструкції форсунок акумуляторних систем подачі палива суднових ДВЗ(2019) Проскурін А. Ю.; Базарніков Є. В.; Гордєєв А. В.; Proskurin A. Yu.; Bazarnikov Ye. V.; Hordieiev A. V.Проведено аналіз сучасних форсунок акумуляторних систем подачі палива суднових ДВЗ. Визначено основні конструктивні недоліки. Установлено, що одним з варіантів усунення недоліків роботи форсунок є удосконалення голки з виключення натягу і різьблення в з'єднанні і з'єднання голки з поршнем з малим зазором.Документ Вдосконалення системи управління подачею палива дизельних двигунів(2021) Личко Б. М.; Макаренко О. С.; Проскурін А. Ю.; Резанов І. О.; Пінчук П. О.; Lychko B. M.; Маkаrenko О. S.; Proskurin A. Yu.; Rezanov І. О.; Pinchuk P. O.Розглянуто ряд технічних рішень щодо підвищення паливної економічності дизельних двигунів шляхом вдосконалення системи управління подачею палива. Запропоновано реалізувати мультиуприскування яке дозволить оптимізувати спалювання палива в циліндрі, а, отже, підвищує індикаторний ККД. Не потрібні складні пристрої перетворення і накопичення енергії в короткі про-міжки часу, що спрощує пристрій паливоподачі та підвищує його надійність.Документ Загальні положення математичної моделі плавучого виробництва з видобутку сірководню з глибин Чорного моря та отриманням водню(2019) Проскурін А. Ю.; Галинкін Ю. М.; Проскуріна О. О.; Proskurin A. Yu.; Halynkin Yu. M.; Proskurina O. O.Визначено принциповий склад плавучого виробництва з видобутку сірководню, отримання водню, безпечного акумулювання та транспортування водню, що складається з низки систем та підсистем Розроблена математична модель плавучого виробництва водню, яка заснована на системі балансових рівнянь.Документ Оптичні методи неруйнівного контролю деталей суднових двигунів(2019) Ткач М. Р.; Проскурін А. Ю.; Галинкін Ю. М.; Золотой Ю. Г.; Tkach M. R.; Proskurin A. Yu.; Halynkin Yu. M.; Zolotoy Yu. H.Удосконалено комплект обладнання, для визначення резонансних частот деталей суднового машинобудування методом лазерної спекл-інтерферометрії. Зазначене обладнання використано при виконання шести етапів госпрозрахункової науководослідної теми, результати досліджень передані замовнику. Зазначене обладнання використано при виконання госпрозрахункової науководослідної теми та при виконанні перевірочних дослідів.Документ Підвищення ефективності використання газового палива в суднових ДВЗ шляхом застосування форкамерно-факельного запалювання(2019) Проскурін А. Ю.; Єльніков Д. О.; Дяківська К. В.; Proskurin A. Yu.; Yelnikov D. O.; Diakivska K. V.Пропонується модернізувати дизельний двигун на дизельно-газовий двигун, який дозволяє шляхом простої заміни системи паливоподачі і підключення системи форкамерно-факельного запалювання переводити двигун на роботу з газового або дизельного циклу.Документ Підвищення ефективності ДВЗ малотоннажних суден застосуванням добавок синтез-газу(2018) Ткач М. Р.; Тимошевський Б. Г.; Митрофанов О. С.; Познанський А. С.; Проскурін А. Ю.; Tkach M. R.; Tymoshevskyy B. G.; Mytrofanov O. S.; Poznanskyi A. S.; Proskurin A. Yu.При використанні альтернативних палив у ДВЗ, в першу чергу необхідно враховувати їх фізико-хімічні властивості, які вносять значні корективи в спосіб організації робочого процесу і суттєво впливають на ефективні та екологічні показники двигуна й всієї енергетичної установки в цілому. Представлені результати досліджень роботи двигуна 4Ч 10,16/9,1 з іскровим запалюванням і зовнішнім сумішоутворенням при роботі на етанолі з добавками синтез-газу. Отримано індикаторні діаграми й діаграми зміни температури газів у циліндрі двигуна при роботі на етанолі та з добавкою синтез-газу. Встановлено, що зростання індикаторного ККД двигуна з іскровим запалюванням на 10,5% досягається при величині масової добавки синтез-газу до етанолу 1...10% за рахунок підвищення коефіцієнта надлишку повітря α до 0,98…1,2 при згорянні суміші етанолу та синтез-газу (для етанолу – 0,85…0,95), що приводить до зменшення теплових втрат, зниження температури відпрацьованих газів і скорочення викидів токсичних речовин, при цьому зростання величини добавки синтез-газу призводить до зростання індикаторного ККД двигуна. Досліджено, що добавка синтезгазу до етанолу зменшує загальну тривалість згоряння суміші на 45% і покращує екологічні показники роботи двигунаДокумент Підвищення ефективності роботи системи живлення газодизельних двигунів(2021) Проскурін А. Ю.; Довбенко М. М.; Цуркан І. О.; Матвеєв В. В.; Куліков А. М.; Proskurin A. Yu.; Dovbenko M. M; Tsurkan I. O; Matveiev V. V.; Kylikov A. M.Запропоновано модернізувати систему подачі газового палива, яка забезпечує високі економічні та експлуатаційні показники роботи двигунів. Паливна система дозволяє забезпечити роботу на рідкому і газоподібному паливі, забезпечує сприятливу послідовність введення різних палив в камеру згоряння при роботі в режимі газодизеля. Автоматично погоджує кількість палива, що подається з режимом роботи газодизеля за рахунок штатного регулятора частоти обертання, підвищує рівномірність розподілу газоподібного палива по циліндрах.