Логотип репозиторію
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Sabutskyi Ihor"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Система автоматичного керування курсом безекіпажного надводного катера
    (2024) Войтасик Андрій Миколайович; Сабуцький Ігор Петрович; Voitasyk Andrii; Sabutskyi Ihor
    Безекіпажний надводний катер є інноваційним рішенням для морської галузі, де відсутність екіпажу значно знижує експлуатаційні витрати та підвищує безпеку проведення місій. Морський рухомий об’єкт може бути оснащений різноманітними технологіями для автоматичного керування, що дає змогу забезпечити точність і правильність руху навіть за складних погодних умов. Вирішення одного з таких завдань виконує система автоматичного керування курсом, яка відповідає за коригування напрямку руху відповідно до впливу зовнішніх чинників. Метою статті є розробка системи автоматичного керування курсу безекіпажного надводного катера із застосуванням нечіткого регулятора. Методом математичного моделювання було реалізовано систему автоматичного керування рухом безекіпажного надводного катера зі стабілізацією курсу. Моделювання поведінки морського рухомого об’єкта виконано у вигляді еліпсоїда обертання у трьохмірній площині. У статті описано кілька варіантів використання електрорушійних пристроїв безекіпажного надводного катера в різних режимах його роботи. Розроблено систему автоматичного керування курсом, яка використовує нечітку логіку для коригування сигналів, що подаються на електрорушійні пристрої. Прийняті технічні рішення дають можливість зменшити похибки в курсі катера під час його руху, як в умовах постійного, так і динамічно змінного горизонтального руху. Отримав подальший розвиток принцип автоматичного керування безекіпажним надводним катером із впровадженням системи автоматичного керування курсом морського рухомого об’єкта, що забезпечує стабільність руху під час різних режимів експлуатації. Зокрема, представлена конфігурація рушійно-кермового комплексу безекіпажного надводного катера, яка дає змогу ефективно виконувати маневрування на морській поверхні. Результати моделювання показали ефективність системи автоматичного керування курсом, яка може працювати у двох режимах підтримання бажаного курсу: забезпечуючи підтримку максимальної маршової швидкості руху та регулювання в межах допустимих маршових швидкостей руху.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Структура системи автоматичного керування безекіпажним надводним катером
    (2024) Войтасик Андрій Миколайович; Сабуцький Ігор Петрович; Voitasyk Andrii; Sabutskyi Ihor
    Розроблено структуру системи автоматичного керування безекіпажним надводним катером з можливістю впровадження підсистеми контролю та сигналізації наявності води в корпусі. Розробку реалізовано за допомогою сенсорів, які спрацьовують на передаварійних та аварійних рівнях. Для функціонування підсистеми задіяно метод синтезу алгоритмів автоматичного сповіщення та дій, а також метод комп’ютерного моделювання для проведення експериментального тестування й перевірки працездатності запропонованих рішень. Запропонована структура системи автоматичного керування безекіпажним надводним катером передбачає наявність підсистем: сигналізації наявності води в корпусі катера, енергетичного моніторингу, зовнішнього відеоспостереження, а також керування начіпним електрообладнанням. Взаємодію між компонентами системи автоматичного керування реалізовано через мережевий інтерфейс RS-485 із застосуванням контролера. Отримав подальший розвиток принцип автоматичного керування безекіпажним надводним катером із впровадженням підсистеми контролю та сигналізації наявності води в корпусі морського рухомого об’єкта, що надає можливість автоматично коригувати подальші дії залежно від рівня води. Зокрема, виконавче обладнання може подавати сигнали для активації бортової системи осушення, що дає змогу ефективно відводити воду з відсіків корпусу. Результати дослідження утворюють науково-технічне підґрунтя проєкту створення вдосконаленого варіанта системи автоматичного керування безекіпажним надводним катером для ефективної працездатності за реалізації таких режимів роботи, як патрулювання, проведення рятувальних операцій та охорони об’єктів морської інфраструктури.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук