Матеріали конференцій (ФіК)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Матеріали конференцій (ФіК) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 21
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Філософія як засіб збереження смислів культури в умовах сучасних комунікативних практик(2017) Дрожанова, О. М.; Ступак, О. П.Зосереджено увагу на можливостях філософського дискурсу для вирішення фундаментальних завдань сучасної освіти.Документ Національна держава у зіткненні локального і глобального(2017) Дрожанова, О. М.; Ступак, О. П.Розглянуті соціально-філософські аспекти суперечливого впливу глобалізації на життя суспільств і національних держав.Документ Екзистенційна потреба в укоріненні в «світі без опори»(2017) Дрожанова, О. М.; Ступак, О. П.Висвітлено антропологічний вимір проблеми глобалізації з точки зору смислової вкоріненості людини в певну культурну традицію.Документ Естетичні погляди Айн Ренд(2017) Патлайчук, О. В.Погляди американського філософа і письменниці Айн Ренд (1905-1982) на навколишній світ, людство, взаємини між людьми являть собою цілісну систему, що охоплює усі основні розділи філософії. Окремий інтерес становить аналіз естетичної концепції романтичного реалізму яка є складовою частиною розробленої письменницею філософії об'єктивізму.Документ Кібербезпека в цифровій економіці: соціально-філософський аспект(2017) Дрожанова, О. М.; Ступак, О. П.Показано, що сфера кібертехнологій в цифрових економіках постіндустріальних суспільств перетворюється на інституціональну рушійну силу економічного розвитку.Документ Деякі аспекти навчання майбутнього інженера в умовах дуальної освіти(2017) Патлайчук, О. В.; Коршун, І. І.Розглядається «шлях молодого фахівця» після закінчення ВНЗ. Показані фактори, що заважають випускнику одразу після закінчення ВНЗ бути готовим працювати на сучасному підприємстві. Аналізується практика в системі дуальної освіти, іі переваги та недоліки. Доведено зростання мотивації до навчання в умовах дуальної освіти.Документ Формирование системы дуального образования в технических вузах Украины как механизм защиты от прекарных угроз(2017) Патлайчук, О. В.; Шлапак, И. И.Рассматриваются критерии расчета необходимого количества вузов в Украине. Показана зависимость между градообразующей отраслью и соответствующим специальностям вузов города. Проанализированы перспективы получения работы выпускниками, которые получили технические и гуманитарные специальности. Доказана, во-первых, роль практических занятий для повышения мотивации студента к учебе, во-вторых - практика в системе дуальной образования как фактор, допамагае студенту окончательно определиться с выбранной специальности, или отказаться от нее.Документ Погляд на перспективи технічної освіти: враження від вступної кампанії – 2017(2017) Патлайчук, О. В.Розглядається хід вступної кампанії 2017 року. Аналізується нова система «місце йде за студентом», її перспективи та недоліки стосовно провінційних ВНЗ. Показано взаємозалежність містоутворюючої галузі та системи вищої освіти міста в умовах життєвої невизначеності молоді.Документ Формування культури розуміння як провідне завдання філософії в освітньому процесі(2017) Дрожанова, О. М.; Ступак, О. П.З позицій філософської герменевтики розглянуто культуротворчу роль філософії в освітньому процесі.Документ Віртуальна і доповнена реальність як допоміжний засіб організації навчального процесу(2018) Патлайчук, О. В.; Патлайчук, О. В.Розглянуто застосування віртуальної реальності як сучасного засобу організації навчального процесу. Показані переваги та недоліки стосовно її застосування в педагогічній діяльності. Проаналізовано приклади використання засобів віртуальної реальності у навчальному та виховному процесах. Встановлено, що широке впровадження сучасних допоміжних засобів організації навчання сприятиме підвищенню рівня якості вітчизняної освіти.Документ Психологічне маніпулювання як складова повсякденного життя: основні ознаки та можливі наслідки для особистості(2018) Караченцева, А. Д.; Гончарова, О. О.У статті аналізуються деякі особливості технологій маніпулювання свідомістю людини. Розглянуто способи маніпулювання за допомогою специфічного використання інформації і підлаштування їх під особливості конкретної людини.Документ Віртуальна соціальність молоді(2018) Григораш, А. Г.; Дрожанова, О. М.Розглянуто особливості соціальних взаємодій молоді у віртуальному світі. Показано, що віртуальна реальність через специфічність свого існування на основі комп’ютерних інтерфейсів і програмних середовищ посилює та загострює закономірності соціальних відносин та взаємодій, не змінюючи їх кардинально.Документ Temporality: the economic aspect(2018) Drozhanova, O.; Stupak, O.Methodological significance of the understanding of economic time as an ontological parameter of the economy has been analyzed. Stages of the development of temporal analysis in economic science have been highlighted.Документ Інженерна освіта в контексті компетентністного підходу(2019) Морозан, С. М.; Ступак, О. П.У статті здійснено аналіз поняття «професійна компетентність інженера».Документ Віртуальна реальність. Діюча загроза чи перспектива?(2020) Стаканов Д. К.; Патлайчук О. В.; Ступак О. П.; Stakanov D.; Patlaichuk O.; Stupak O.Проаналізовано поняття “віртуальної реальності” та його становлення і розвиток на шляху розвитку людства. Розглянуто філософські проблеми взаємодії віртуальної реальності із людиною. Визначено ряд проблем, що походять із віртуалізації суспільства та способів дослідження віртуальної реальності. Окреслено можливі перспективи і загрози пов’язані з розповсюдженням впливу віртуальної реальності.Документ Природа і техніка(2020) Іванов А. В.; Патлайчук О. В.; Ступак О. П.; Ivanov A.; Patlaichuk O.; Stupak O.Техніка як феномен суспільного життя є предметом дослідження різних наук, в тому числі і філософських. Але сьогодні все більше потребує уваги морально-етична та культурологічна проблематика, гуманістичні та ціннісні аспекти розвитку науки, техніки та технології. Соціальні наслідки технічного розвитку, особливості сучасної “технотронної ери”, формування системи цінностей в постіндустріальному суспільстві – це ті проблеми, які торкаються інтересів всього людства. А гострота цих проблем полягає не тільки у тому, що відбуваються незворотні зміни природного середовища, а й відбувається вплив на саму людину – на її свідомість, сприйняття світу, систему ціннісних орієнтацій. Сьогодні техніка та антропологічна криза (деградація людини та втрата духовності) – взаємопов’язані. При цьому, слід зазначити, що саме техніка та технічне ставлення до всього є одним із факторів цього глобального неблагополуччя.Документ Основні етапи розвитку техніки(2020) Козлов А. Ю.; Патлайчук О. В.; Ступак О. П.Завданням даної роботи є проведення аналізу історії розвитку техніки, основних критеріїв її періодизації та існуючих різних підходів до поділу на періоди. Розглянуто аспекти розвитку техніки на кожному з етапів. В умовах науково-технічного прогресу технічний розвиток сприймається як щось фатальне, а проблема технонауки є однією з актуальних у сучасній філософії, оскільки вчені доводять що з її розвитком виникають проблеми з інтегральними образами майбутнього, які не можуть не хвилювати безліч людей.Документ Філософські аспекти штучного інтелекту(2020) Канаш О. Є.; Патлайчук О. В.; Ступак О. П.Аннотація. У роботі висвітлено бачення авторів щодо актуальності основних філософських уявлень про можливість створення штучного інтелекту як аналога людському в умовах становлення Четвертої промислової революції.Документ Розвиток інформації та становлення інформаційного суспільства(2020) Пасюк Б. Б.; Патлайчук О. В.; Ступак О. П.Робота спрямована на дослідження визначення понять «інформація» та «інформаційне суспільство» філософами-основоположниками та постмодерністами, описуються проблеми становлення та закономірності розвитку. Осмислюються виклики перед сучасним суспільством та їх наслідки.Документ Філософський аналіз глобальних проблем суспільства(2020) Недорода В. М.; Патлайчук О. В.; Ступак О. П.; Nedoroda V.; Patlaichuk O.; Stupak O.Технічний прогрес має дві протилежні іпостасі наслідків в картині сьогодення й майбутнього людства. І тільки від колективного людського розуму, від продуманості і злагодженості дій урядів, освітніх і громадських організацій усього світу залежить, який результат технічного прогресу побачать нащадки. В роботі розглянуті глобальні проблеми як соціально-економічне явище, їх масштабність розповсюдження та складність зусиль, спрямованих на їх подолання.