Інженерно-економічний факультет (ІЕФ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Інженерно-економічний факультет (ІЕФ) за Ключові слова "142 ''Енергетичне машинобудування''"
Зараз показуємо 1 - 20 з 24
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вдосконалення конструкції упорного підшипника стаціонарного газового двигуна потужністю 560 кВт. Прототип – 6ГЧН25/34(2024) Марченко Богдан Андрійович; Грабовенко Олександр ІвановичПояснювальна записка до кваліфікаціи ної роботи бакалавра на тему потужністю 560кВт» складається із Вступу, 4 розділів, Висновку, Використаної літератури та 6 Додатків - 2 специфікаціи та 4 листів креслень формату А1. В текстовій частині пояснювальної записки приведений детальний опис конструкції газового двигуна-прототипу 6ГЧН25/34, виконані розрахунки робочого процесу проектованого двигуна з вибором вихідних даних та визначенням його основних параметрів, розрахований тепловий баланс двигуна. Для побудови діаграм сил, що діють на КШМ газового двигуна виконаний його динамічний розрахунок. Розробка покращеної конструкції упорного підшипника здійснювалась по результатам аналізу наявних конструкцій аналогічних підшипників у двигунах вітчизняного та зарубіжного виробництва. Також в кваліфікаційній роботі розроблені конкретні заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища при роботі ДВЗ, зроблено загальні висновки по виконаній бакалаврській роботі. Додатки до пояснювальної записки містять креслення двигуна 6ГЧН26/34 (поперечний та поздовжній перерізи), креслення упорного кільця робоче, специфікації на двигун, а також діаграми сил, що діють на деталі КШМ.Документ Вдосконалення конструкції кришки робочого циліндру суднового дизеля потужністю 470 кВт. Прототип – 6ЧН25/34(2024) Ковальчук Олександр Васильович; Дубовець Андрій ІвановичПояснювальна записка до кваліфікаційної роботи бакалавра на тему "Вдосконалення конструкції кришки робочого циліндру суднового дизеля потужністю 470 кВт" складається із Вступу, 4 розділів, Висновку, Використаної літератури та 7 Додатків - 3 специфікації та 4 листів креслень формату А1. В текстовій частині пояснювальної записки приведений детальний опис конструкції двигуна-прототипу 6ЧН25/34, виконані розрахунки робочого процесу двигуна з вибором вихідних даних та визначенням його основних параметрів, розрахований тепловий баланс двигуна. Для побудови діаграм сил, що діють на КШМ газового двигуна виконаний його динамічний розрахунок. Розробка покращеної конструкції кришки робочого циліндру здійснювалась по результатам аналізу наявних конструкцій аналогічних кришок у двигунах вітчизняного та зарубіжного виробництва. Також в кваліфікаційній роботі розроблені конкретні заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища при роботі ДВЗ, зроблено загальні висновки по виконаній бакалаврській роботі. Додатки до пояснювальної записки містять креслення дизель-генератора ДГА-430, дизеля 6ЧН25/34 (поперечний переріз), складальне креслення кришки робочого циліндру, специфікації на дизель-генератор, двигун, кришку робочого циліндру а також діаграми сил, що діють на деталі КШМ.Документ Вдосконалення конструкції поршневої групи для газового двигуна потужністю 580 кВт. Прототип – 6ГЧН25/34.(2024) Гайченя Руслан Олегович; Грабовенко Олександр ІвановичПояснювальна записка до кваліфікаційної роботи на тему «Вдосконалення конструкції поршневої групи для газового двигуна потужністю 580 кВт. Прототип - 6ГЧН25/34» складається із вступу, 4 розділів, висновку та додатків: 2–х специфікацій та 5-х листів креслень формату А4. В текстовій частині пояснювальної записки приведений опис конструкції газового двигуна-прототипу 6ГЧН25/34, розраховані робочий процес, тепловий баланс та динаміка проектованого двигуна. Значне місце в кваліфікаційній роботі зайняла розробка конструкції поршневої групи, яка забезпечує підвищення надійності та ресурсних показників двигуна завдяки покращенню роботи поршневих кілець, що стало можливим завдяки застосуванню поршня складеної конструкції. В кваліфікаційній роботі також розроблені заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища, зроблено загальні висновки по виконаній роботі.Документ Вдосконалення паливної системи 4-тактного стаціонарного двигуна 780 кВт при заміні виду палива. Прототип 8ЧН 25/34(2024) Ляшук Артем Васильович; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаПри виконанні кваліфікаційної роботи було поставлено завдання, спроектувати газо-дизельний двигун потужністю 780 кВт на базі двигуна внутрішнього згоряння типу 8ЧН25/34 потужністю 630 кВт. Виконано опис вузлів та систем, в яку входять: опис конструкції двигуна, систем двигуна, а також принцип роботи вузлів та систем. Проведено конструкторський розрахунок в який входить: розрахунок робочого процесу двигуна з перевірочними розрахунками, тепловий розрахунок, побудована індикаторна діаграма, а також динамічний розрахунок з побудовою графіків. Виконано розрахунок паливної системи та форсунки для газодизеля 8ГЖЧН25/34. Визначені заходи по охороні праці на підприємстві, положення про охорону праці, проведені розробки заходів з охорони праці та навколишнього середовища. До проекту додаються 4 аркуші креслень формату А1.Документ Покращення охолодження поршня стаціонарного дизельного двигуна потужністю 125 кВт.(2024) Лазов Данило Дмитрович; Грабовенко Олександр ІвановичПояснювальна записка до кваліфікаціиної роботи бакалавра на тему "Покращення охолодження поршня стаціонарного дизельного двигуна потужністю 125кВт" складається із Вступу, 4 розділів, Висновку, Використаної літератури та 6 Додатків. В текстовій частині пояснювальної записки приведений детальний опис конструкції дизельного двигуна-прототипу 8ЧН13/14, виконані розрахунки робочого процесу проектованого двигуна з обґрунтуванням вихідних даних та визначенням його основних параметрів, також розрахований тепловий баланс двигуна. Для побудови діаграм сил, що діють на КШМ дизельного двигуна виконаний його динамічний розрахунок. Розробка конструкції поршня з покращеним охолоджуванням здійснювалась після проведеного аналізу наявних конструкцій охолоджуваних поршнів у двигунах вітчизняного та зарубіжного виробництва. Також в кваліфікаційній роботі розроблені конкретні заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища при роботі ДВЗ, зроблено загальні висновки по виконаній бакалаврській роботі. Додатки до пояснювальної записки містять креслення двигуна 8ЧН13/14 (поперечний переріз), креслення складальне та робоче поршня, специфікації на двигун на поршень, а також діаграми сил, що діють на деталі КШМ.Документ Покращення екологічних показників дизельного двигуна для стаціонарної електростанції, потужністю 900 кВт, за рахунок переведення на альтернативне рідке паливо. Прототип 6ЧН 25/34(2024) Штефанко Станіслав Михайлович; Швець Ігор АнаталійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання запропоновано рішення щодо покращення екологічних показників дизельного двигуна для стаціонарної електростанції, потужністю 900 кВт, спроектованого на базі двигуна-прототипу 6ЧН 26/34, за рахунок переведення на альтернативне рідке паливо. Розглянуто та описано об’єкт встановлення двигуна, яким є стаціонарна дизель-генераторна електростанція. Також описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моментів що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Розглянуто та описано систему живлення штатного двигуна дизельним паливом, розглянуто її переваги та недоліки. Виявлено потенційні можливості щодо конвертування (переходу) дизеля на альтернативне рідке паливо. Запропоноване рішення передбачає внесення змін в конструкцію штатної системи паливоподачі з урахуванням фізико-хімічних властивостей альтернативних рідких палив. Виконано розрахунок геометричних та витратних параметрів запропонованої системи подачі палива. Оцінено ефективність запропонованого конструкторського рішення на покращення вихідних техніко-економічних та екологічних показників дизельного двигуна. Описано проблеми щодо шкідливого впливу проектованого дизеля на навколишнє середовище під час роботи. Визначено кількісні показники викиду токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано основні небезпеки що виникають під час ремонту та експлуатації двигуна. Розраховано рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення ефективності роботи дизельного двигуна для автонавантажувача, потужністю 80 кВт, за рахунок застосування наддуву. Прототип 4Ч 9,8/12,7(2024) Цабевський Віктор Вадимович; Швець Ігор АнаталійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання запропоновано рішення щодо покращення ефективності роботи дизельного двигуна для автонавантажувача, потужністю 80 кВт, спроектованого на базі двигуна-прототипу 4Ч 9,8/12,7, за рахунок застосування наддуву. Розглянуто та описано об’єкт встановлення двигуна, яким є автонавантажувач «Балканкар». Також описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моментів що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Розглянуто та описано систему впуску штатного двигуна, розглянуто її переваги та недоліки. Виявлено потенційні можливості до форсування двигуна-прототипу за рахунок встановлення газотурбінного наддуву. Запропоновано рішення що передбачає модернізацію системи наповнення двигуна шляхом встановлення турбокомпресору. Виконано розрахунок геометричних параметрів проточної частини турбокомпресора та визначено параметри газового потоку. Оцінено ефективність запропонованих конструкторських рішень на покращення показників ефективності дизельного двигуна. Описано проблеми щодо шкідливого впливу проектованого дизеля на навколишнє середовище під час роботи. Визначено кількісні показники викиду токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано основні небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, та запропоновано заходи щодо їх запобігання. Розраховано рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення ефективності роботи дизельного двигуна для стаціонарної електростанції, потужністю 40 кВт, за рахунок вдосконалення системи паливоподачі. Прототип 4Ч 10,5/13(2024) Гладков Леонід Ігорович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання запропоновано рішення щодо покращення ефективності роботи дизельного двигуна для стаціонарної електростанції, потужністю 40 кВт, спроектованого на базі двигуна-прототипу 4Ч 10,5/13 за рахунок вдосконалення системи паливоподачі. Розглянуто та описано об’єкт встановлення двигуна, яким є стаціонарна дизель-генераторна електростанція. Також описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моментів що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Розглянуто та описано систему живлення паливом штатного двигуна, розглянуто її переваги та недоліки. Виявлено проблеми забезпечення стійкої та стабільної циклової порції палива при зміні режимів роботи двигуна. Запропоноване рішення передбачає заміну штатної системи паливоподачі на систему подачі палива акумуляторного типу. Виконано розрахунок геометричних та витратних параметрів запропонованої системи подачі палива. Оцінено ефективність запропонованого інноваційного конструкторського рішення щодо покращення вихідних показників дизельного двигуна. Описано проблеми щодо шкідливого впливу проектованого дизеля на навколишнє середовище під час роботи. Визначено кількісні показники викиду токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано основні небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, та запропоновано заходи щодо їх запобігання. Розраховано рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення ефективності роботи дизельного двигуна, потужністю 180 кВт, за рахунок вдосконалення конструкції муфти. Прототип 6ЧН 12/14(2024) Корсун Руслан Едуардович; Швець Ігор АнаталійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання запропоновано рішення щодо покращення ефективності роботи дизельного двигуна, потужністю 180 кВт, спроектованого на базі двигуна-прототипу 6ЧН 12/14 за рахунок вдосконалення конструкції муфти. Розглянуто та описано об’єкт встановлення двигуна, яким є зернозбиральний комбайн. Окремо описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моментів що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Розглянуто та описано систему охолодження штатного дизельного двигуна, розглянуто її переваги та недоліки. Виявлено проблеми роботи системи в різні пори року, і особлива увага приділена запуску в літній та зимовий час. Запропоновано конструктивне рішення муфти приводу вентилятору що дозволяє усунути вищезгадані проблеми. Виконано розрахунок елементів системи охолодження. Оцінено ефективність прийнятих конструкторських рішень на роботу дизельного двигуна. Описано проблеми щодо шкідливого впливу проектованого дизеля на навколишнє середовище під час роботи. Визначено кількісні показники викиду токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано основні небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, та запропоновано заходи щодо їх запобігання. Розраховано рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення технічних показників 4-тактного стаціонарного газового двигуна потужністю 850 кВт з удосконаленням конструкції шатунно-поршневої групи. Прототип 8ГЧН25/34(2024) Волченко Олександр Сергійович; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаЗа базовий двигун був обраний газовий двигун з наддувом 8ГЧН25/34, конструкція якого добре відпрацьована і який надійно працює при частоті обертання колінчастого валу n = 500хв-1, але його потужність Р = 534 кВт при наявних масово-габаритних показниках є недостатньою. Тому в кваліфікаційній роботі потужність проектованого газового двигуна 8ГЧН25/34 Р=850 кВт отримана за рахунок підвищення частоти обертання колінчастого валу від 500 хв-1 до 750 хв-1 при Qн = 3659 кДж/м3 природного газу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі отриманих результатів якого побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини складових зовнішнього теплового балансу двигуна, а також сили та моменти, що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна. Для забезпечення високих ресурсних показників запроектованого двигуна та зменшення питомих витрат палива запропоновано вдосконалену конструкцію поршня та шатуна. Юбка поршня, що проектується, має більшу жорсткість, а маслознімне кільце встановлюється тільки у верхній частині юбки. Для забезпечення міцності шатуна при підвищених обертах колінчастого валу він виготовлений із сталі легованої 40ХФА і вся зовнішня його поверхня має механічну обробку. Також в конструкції шатуна, що проектується, оптимізована подача масла до верхньої головки шатуна та на охолодження днища поршня. В роботі розглянуто основні проблеми щодо захисту навколишнього середовища та охорони праці підчас експлуатації двигуна. Проаналізовано можливі небезпеки при експлуатації та під час обслуговування газового двигуна, проведені розробки заходів з охорони праці та навколишнього середовища. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна. В графічній частині виконано креслення: поперечний розріз двигуна, складальне креслення шатунно-поршневої групи, робоче креслення поршня, робоче креслення стержня шатуна.Документ Проект 2-тактного дизельного двигуна потужністю 11482 кВт з розробкою технологічного процесу регулювання паливного насосу високого тиску. Прототип 6ДКРН 60/202,2(2024) Ільчик Яна Василівна; Познанський Андрій СтаніславовичВ дипломному проекті було виконано розрахунок робочого циклу 2-тактного дизельного двигуна 6ДКРН 60/202,2 потужністю 11482 кВт при 123 об/хв колінчатого валу. За результатами розрахунку отримано основні параметри робочого циклу і побудовано теоретичну індикаторну діаграму. Проведено аналіз ефективних показників проектованого двигуна й прототипу. Виконано динамічний розрахунок двигуна та побудовані діаграми динаміки. Також виконано розрахунок паливовпорскуючої апаратури. В технологічному розділі дипломної роботи розроблено технологічний процес регулювання паливного насосу високого тиску. В роботі розглянуто основні вимоги до експлуатації двигуна, розроблено заходи з охорони праці та розглянуто питання охорони навколишнього середовища. Дипломна робота виконана українською мовою на 83 аркушах розрахунково-пояснювальної записки. Використано 10 літературних джерел. Графічна частина представлена на 4 кресленнях формату А1.Документ Проект 4-тактного газового двигуна потужністю Ре = 410 кВт., який працює на альтернативному газовому паливі – шахтному метані. Прототип 6 ГЧН 25/34(2024) Яковенко Олег Анатолійович; Галинкін Юрій МиколайовичМета роботи - вибір раціонального виду палива з метою утилізації вторинних промислових газів на гірничодобувних підприємствах та зменшення парникових викидів в атмосферу. Завданням роботи є аналітичним методом провести розрахунок робочого процесу газового двигуна, який працює на шахтному метані, перевірити його енергоефективність та автономність. В третьому розділі був проведений порівняльний аналіз робочого процесу газового двигуна який працює на шахтному метані та природньому газі. В результаті аналізу було виявлено, що при переході з природнього газу на шахтний метан погіршуються економічні показники роботи двигуна. Перевагами використання шахтного метан є екологічність, автономність, мобільність та енергобезпека.Документ Проект стаціонарного дизельного двигуна потужністю 630 кВт з дослідженням характеру викидів діоксиду вуглецю при роботі на соєвої олії.(2024) Вульчин Едуард Русланович; Доценко Сергій МихайловичЗавданням на кваліфікаційну роботу «Проект стаціонарного дизельного двигуна потужністю 630 кВт з дослідженням характеру викидів діоксиду вуглецю при роботі на соєвої олії». В описі двигуна приведений детальний опис конструкції дизельного двигуна-прототипу 6ЧН 25/34 виконані розрахунки робочого процесу при роботі на дизельному паливі, соєвій олії та суміші дизельного палива та соєвої олії, розрахунок індикаторної діаграми, теплового балансу, шатуно-поршневої групи та динаміки двигуна при роботі на соєвій олії. Проведено порівняльну характеристику роботи двигуна на цих типах палива, проведено економічне дослідження та порівняння ефективності роботи дизельного двигуна при роботі на альтернативному паливі.Документ Розробка конструкції теплообмінника утилізаційного водогрійного для дизельного двигуна потужністю 870 кВт.(2024) Яковенко Олександр Петрович; Грабовенко Олександр ІвановичПояснювальна записка до бакалаврської роботи на тему «Розробка конструкції теплообмінника утилізаційного водогрійного для дизельного двигуна потужністю 870кВт" складається із Вступу, 4 розділів та 6 Додатків - 2 специфікацій та 4 листів креслень формату А1. В текстовій частині пояснювальної записки приведений опис конструкції дизельного двигуна-прототипу 6ЧН26/34, виконані розрахунки робочого процесу проектованого двигуна з вибором вихідних даних та визначенням його основних параметрів, розраховані тепловий баланс двигуна та теоретична і дійсна індикаторна діаграми. Для можливості побудова діаграм сил, що діють на КШМ, виконано динамічний розрахунок двигуна. Розробка конструкції теплообмінника утилізаційного водогрійного здійснена після аналізу конструкцій подібних теплообмінників, що виробляються як вітчизняними так і зарубіжними фірмами. Основні параметри теплообмінника утилізаційного водогрійного визначені його тепловим розрахунком, а працездатність при робочому тиску підігрітої води підтверджується розрахунком на міцність його основних деталей. Також в бакалаврській роботі розроблені заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища, зроблено загальні висновки по виконаній роботі. Додатки до пояснювальної записки містять креслення двигуна 6ЧН26/34 (поперечний переріз), креслення складальне ТУВ, робоче креслення трубної дошки, а також діаграми сил, що діють на деталі КШМ.Документ Розробка вдосконаленої конструкції втулки циліндру для стаціонарного дизельного двигуна потужністю 270 кВт. Прототип – 6ЧН18/22(2024) Цимбал Андрій Анатолійович; Грабовенко Олександр ІвановичПояснювальна записка до кваліфікаційної роботи на тему "Розробка вдосконаленої конструкції втулки циліндру для стаціонарного дизельного двигуна потужністю 270 кВт" складається із Вступу, 4 розділів та додатків - 4 листів креслень формату А1 та специфікації на двигун. В текстовій частині пояснювальної записки приведений опис конструкції двигуна-прототипу 6ЧН18/22, розрахований робочий процес з визначенням його основних параметрів та тепловий баланс двигуна, виконано обґрунтування розробленої конструкції втулки циліндру та зроблений розрахунок її на міцність. Також в кваліфікаційній роботі розроблені конкретні заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища при роботі ДВЗ, зроблено загальні висновки по виконаній бакалаврській роботі. Додатки до пояснювальної записки містять креслення двигуна 6ЧН18/22 (поперечний та поздовжній перерізи), креслення робоче втулки циліндру, специфікації на двигун, а також дійсна індикаторна діаграма та діаграми сил, що діють на деталі КШМ.Документ Розробка компресійних поршневих кілець покращеної конструкції для 4-тактного газового двигуна потужністю 650 кВт. Прототип – 6ГЧН25/34(2024) Константінов Владислав Олександрович; Дубовець Андрій ІвановичПояснювальна записка до кваліфікаційної роботи на тему «Розробка компресійних поршневих кілець покращеної конструкції для 4-тактного газового двигуна потужністю 650 кВт. Двигун-прототип 6ГЧН25/34» складається із Вступу, 4 розділів, Висновку та 4 Додатків – 2–х специфікацій та 4 листів креслень формату А4. В текстовій частині пояснювальної записки приведений опис конструкції газового двигуна-прототипу 6ГЧН25/34, розрахований робочий процес проектованого двигуна з визначенням його основних параметрів, приведене обґрунтування вибраної конструкції поршневого кільця. Також виконані необхідні розрахунки на міцність деталей проектованого двигуна. На завершення в кваліфікаційній роботі розроблені заходи з охорони праці та навколишнього середовища, зроблено загальні висновки по виконаній роботі. Додатки до пояснювальної записки містять специфікації на газовий двигун 6ГЧН25/34, креслення двигуна 6ГЧН25/34 (поперечний переріз), поршневого кільця та поршня.Документ Розробка конструкції колінчастого валу підвищеної надійності для дизельного двигуна потужністю 580 кВт(2024) Вознюк Сергій Станіславович; Грабовенко Олександр ІвановичПояснювальна записка до кваліфікаційної магістерської роботи на тему «підвищеної надійності для дизельного двигуна 580 кВт за рахунок застосування колінчастого валу вдосконаленої конструкції» складається із Вступу, чотирьох розділів та Додатків - 5 листів креслень формату А1. В пояснювальній записці приведений опис конструкції двигуна прототипу 6ЧН25/34 та об’єкту на якому він встановлюється, розрахований робочий процес з визначенням його основних параметрів, приведене обґрунтування розробленої конструкції колінчастого валу та виконаний його розрахунок на міцність. Також розроблені заходи з охорони праці і захисту навколишнього середовища. На завершення зроблені загальні висновки по кваліфікаційній роботі. Додатки до пояснювальної записки містять креслення двигуна 6ЧН25/34, складальне і робоче креслення колінчастого валу, специфікації двигуна та колінчастого валу.Документ Розробка конструкції радіаторної системи охолодження 4-тактного транспортного двигуна потужністю 240 кВт. Прототип 8ЧН13/14(2024) Гаврилюк Владислав Віталійович; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаПри виконанні кваліфікаційної роботи було поставлено завдання розробити радіаторну систему охолодження 4-тактного транспортного двигуна потужністю 240 кВт. Виконано опис вузлів та систем проектованого двигуна. Проведено конструкторський розрахунок: розрахунок робочого процесу дизельного двигуна з перевірочними розрахунками, теплового балансу, побудована індикаторна діаграма, а також динамічний розрахунок з побудовою графіків. Була поставлена та виконана задача спроектувати конструкцію радіаторного блока охолодження. Виконано розрахунки системи охолодження та радіатора охолодження. Визначені заходи по охороні праці на підприємстві, проведено розробку заходів з охорони праці та навколишнього середовища. В графічній частині виконано креслення: поперечний переріз двигуна 8ЧН13/14, охолоджувача наддувочного повітря, водяного насосу, радіатора системи охолодження, схема системи охолодження.Документ Розробка конструкції теплообмінника 4-тактного суднового аварійного дизель-генератора потужністю 300 кВт. Прототип 6ЧН18/22.(2024) Танасюк Павло Володимирович; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання, спроектовано дизельний двигун з наддувом потужністю 300 кВт на базі прототипу 300 кВт та удосконалено конструкцію системи охолодження. Виконано опис вузлів та систем спроектованого двигуна, в які входять: опис конструкції дизельного двигуна, систем двигуна, а також принцип роботи вузлів та систем. Проведено конструкторський розрахунок в який входить: розрахунок робочого процесу дизельного двигуна з перевірочними розрахунками, тепловий розрахунок, побудована індикаторна діаграма, а також динамічний розрахунок з побудовою графіків. Була поставлена та виконана задача розробки конструкції радіатора та вентилятора системи охолодження. Визначені заходи по охороні праці на електростанції, положення про охорону праці, проведені розробки заходів з охорони праці та навколишнього середовища. До проекту додаються 4 аркушів креслення формату А1.Документ Розробка паливної системи для 4-тактного дизельного двигуна потужністю 110 кВт для забезпечення його роботи на паливі із ріпакової олії. Двигун-прототип – 6ЧН 13/14(2024) Шевченко Владислав Сергійович; Дубовець Андрій ІвановичПояснювальна записка до кваліфікаційної роботи на тему "Розробка паливної системи для 4-тактного дизельного двигуна потужністю 110 кВт для забезпечення його роботи на паливі із ріпакової олії. Прототип 6ЧН13/14" складається із Вступу, 4-х розділів, Висновку та 5 Додатків – 5 листів креслень формату А1. В текстовій частині пояснювальної записки приведений опис конструкції двигуна-прототипу 6Ч13/14, розрахований робочий процес дизельного двигуна 6Ч13/14 з визначенням його основних параметрів, приведене обґрунтування вибраної паливної системи. Також виконані необхідні розрахунки на міцність деталей проектованого двигуна. На завершення в кваліфікаційній роботі розроблені заходи з охорони праці та навколишнього середовища, зроблено загальні висновки по виконаній роботі. Додатки до пояснювальної записки містять специфікації на дизельний двигун 6Ч13/14, підігрівач палива, форсунку; креслення дизельного двигуна 6Ч13/14 (поперечний переріз), схему паливної системи, форсунку, розпилювач, а також індикаторну діаграму та діаграми сил, що діють на КШМ.