Кафедра теоретичних основ олімпійського та професійного спорту (ТООтаПС)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра теоретичних основ олімпійського та професійного спорту (ТООтаПС) за Ключові слова "age periodization"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Компаративний аналіз педагогічних ідей вальдорфської педагогіки Р. Штайнера та гуманістичної педагогіки В. О. Сухомлинського(2018) Адаменко, Оксана; Adamenko, OksanaУ статті здійснено компаративний аналіз педагогічних ідей вальдорфської педагогіки, заснованої Р. Штайнером і гуманістичної педагогіки В. О. Сухомлинського. Даний аналіз сприятиме більш глибокому вивченню дисципліни «Вальдорфська педагогіка», що викладається студентам факультету дошкільної та початкової освіти. Виділено основні ідеї, що потребують порівняльного аналізу: філософські концепції: антропософія Р. Штайнера і гуманістична концепція В. О. Сухомлинського; ідея свободи; природа – основний засіб навчання; формування всебічно розвинутої особистості; вікова періодизація та ритми життя; колегіальне самоуправління школою, взаємодія школи, сім’ї і громадськості щодо організації діяльності учнів; підготовка вчителя.