061 "Журналістика"
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 061 "Журналістика" за Ключові слова "electoral process"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання ЗМІ у виборчій PR-кампанії(НУК, 2024) Огородник Д. М.; Ogorodnyk D. M.; Філатова О. С.Кваліфікаційна робота присвячена аналізу використання медіа у виборчій PR-кампанії. У роботі розглянуто теоретико-методологічні аспекти PR-кампаній у виборчому процесі, особливості їх організації та реалізації, а також роль ЗМІ у формуванні громадської думки під час виборів. Перший розділ фокусується на специфіці PR-кампаній у виборчому процесі та порівняльному аналізі вітчизняних і зарубіжних практик використання медіа у політичних PR-кампаніях. Автор розглядає основні інструменти та стратегії впливу через ЗМІ, а також важливість медіа в створенні образу політика чи партії. Другий розділ присвячений розробці PR-кампаній для створення позитивного іміджу як окремого політика, так і політичної партії. Вивчені методи та технології використання медіа в даних кампаніях, зокрема аналізуються основні етапи, специфіка контенту та підходи до комунікації через різні медіа-канали. Висновки роботи підкреслюють важливість медіа як основного інструменту в політичних PR-кампаніях та необхідність їх ефективного використання для досягнення високих результатів на виборах.