Статті (ЕСЕУтаТЕ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті (ЕСЕУтаТЕ) за Ключові слова "gas turbine engine"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Efficiency Analysis of Methanol Usage for Marine Turbine Power Plant Operation Based on Waste Heat Chemical Regeneration(2019) Cherednichenko, O. C.; Чередниченко, А. К.Документ Особенности применения продуктов конверсии метанола в судовой газотурбинной установке с термохимической регенерацией сбросного тепла(2019) Чередниченко, А. К.; Cherednichenko, О. К.Предметом дослідження в статті є процеси перетворення енергії палива в судновий газотурбінної установки з термохімічною регенерацією. Розглянуто сучасні підходи до оцінки енергоефективності суднових енергетичних установок. Проаналізовано характеристики традиційних та альтернативних суднових палив. Обговорюються аспекти застосування метанолу, як суднового палива з низьким вмістом вуглецю. Запропоновано підвищити ефективність застосування метанолу шляхом використання синтез-газу, отриманого за рахунок термохімічної регенерації тепла вторинних енергоресурсів суднових двигунів. Основною метою дослідження є аналіз впливу на енергоефективність парової термохімічної конверсії метанолу обмежень, які пов'язані з системою подачі газоподібного палива в двигун. Проведено аналіз впливу тиску в термохімічному реакторі на ефективність парової конверсії метанолу. Представлені розрахункові схеми двох варіантів суднової газотурбінної установки з термохімічною регенерацією тепла шляхом парової конверсії метанолу. Ефективність конверсії метанолу визначалася потенціалом теплоти відхідних газів і розраховувалася з урахуванням теплового балансу термохімічного реактора. Модель реактора виконана двохкомпонентною. Математична модель турбокомпресорного блоку базується на укрупненому розрахунку з урахуванням втрат повного тиску у всіх елементах газоповітряного тракту. Представлені результати математичного моделювання процесів в установках на базі газотурбінних двигунів простого та регенеративного циклу в умовах фіксованої витрати метанолу, фіксованої температури газу перед турбіною та при параметрів навколишнього середовища згідно з ISO 198591:2016. Виявлено ефективність схеми з проведенням парової конверсії метанолу при тиску, який відповідає робочому тиску в камері згоряння. Підвищення енергоефективності установки становить 3 ... 5 % при базових параметрах та 10 ... 11 % для більш високих температур конверсії або для каталітичних реакторів.Документ Повышение эффективности энергетических установок судов-газовозов применением термохимических технологий(2017) Чередниченко, А. К.; Cherednichenko, О. К.В даній статті обговорюється ефективність застосування термохімічних технологій регенерації скидного тепла в енергетичних комплексах сучасних суден газовозів. Наведено результати моделювання процесів в комбінованій дизельгазотурбінній установці з термохімічною регенерацією тепла відхідних газів шляхом конверсії частини грузу, що випаровується та енергокомплексу з малообертовим дизельним двигуном і утилізаційною металлогідридною установкою. Показано, що застосування термохімічних технологій регенерації скидного тепла дозволяє підвищити ККД установки на 3% та забезпечує перспективні вимоги IMO з енергоефективності. Результати досліджень можуть бути використані при проектуванні енергетичних установок сучасних суден газовозів.Документ Применение термохимической утилизации в энергетических установках высокотехнологичных судов(2019) Чередниченко, А. К.; Cherednichenko, О.Статтю присвячено питанням застосування термохімічної утилізації в судновій енергетиці. Проаналізовано вплив зростання світової економіки на кількісний і якісний склад світового флоту. Розглянуто зміни, пов'язані з сучасними тенденціями розвитку суднової енергетики, вимоги, що пред'являються до суднових енергетичних установок в середньостроковій перспективі, підходи до оцінки актуальності застосування нових енергозберігаючих технологій. Враховано тенденції збільшення видобутку вуглеводнів з шельфу та необхідність формування нових підходів до енергетики плавучих об'єктів нафтогазовидобутку. Наведено результати розрахунків питомої вартості на тонну дедвейту для різних типів суден. Встановлено, що ряд суден (офшорні судна, пасажирські судна, газовози) можуть бути виділені в групу високотехнологічних суден. Виявлено, що термохімічні технології дозволяють розширити сферу застосування альтернативних видів палива та забезпечують можливість використання різних типів теплових двигунів у складі єдиних електрогенеруючих установок. Основною метою дослідження є аналіз застосовності термохімічної утилізації теплоти в енергетиці високотехнологічних суден. Методами математичного моделювання проаналізовані параметри газотурбінної установки для морської бурової платформи. Установка передбачає парову конверсію попутного газу шляхом утилізації теплоти відхідних газів ГТД. Виявлено, що найбільшої ефективністі відповідає схема з двоступінчастим реактором парової конверсії попутного газу. Розрахунок показників ефективності термохімічної конверсії показав повну конверсію важких вуглеводнів. Отримані результати збігаються з проведеними раніше дослідженнями та підтверджують ефективність застосування в енергетичних установках високотехнологічних суден термохімічної утилізації. Результати досліджень можуть бути використані при проектуванні енергетичних установок перспективних суден та плавучих об'єктів нафтогазовидобутку.Документ Совершенствование характеристик камеры сгорания газотурбинного двигателя с использованием методов трехмерного моделирования(2010) Сербин, С. И.; Мостипаненко, А. Б.Рассмотрены вопросы повышения экологической безопасности современных стационарных газотурбинных двигателей. Разработаны рекомендации по совершенствованию низкоэмиссионных камер сгорания, позволяющие создавать новые образцы продукции, удовлетворяющие международным нормам на выбросы токсичных компонентов. = Problems of ecological safety improvement of the modern stationary gas turbine engines are considered. The recommendations for improvement of low-emission combustors are developed and allow to build up the modern products, which satisfy the international standards for toxic components emission.Документ Теоретичні дослідження двопаливної низькоемісійної камери згоряння газотурбінного двигуна(2019) Діасамідзе, Б. Т.; Вілкул, С. В.; Сербін, С. І.; Диасамидзе, Б. Т.; Вилкул, С. В.; Сербин, С. И.; Diasamidze, B.; Vilkul, S.; Serbin, S.Запропоновано ефективний спосіб організації згоряння рідкого палива в двопаливній газотурбінній камері згоряння. Обрана математична модель подачі і горіння рідкого палива. Проведено тривимірні теоретичні дослідження впливу різних способів впорскування рідкого палива в канали аксіально-радіальних завихрювачів на нерівномірність температурного поля на виході з жарової труби, а також на утворення оксидів азоту і монооксиду вуглецю в низькоемісійній камері згоряння.