№ 2 (480) 2020
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд № 2 (480) 2020 за Ключові слова "emotional intelligence"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Роль емоційного інтелекту у формуванні команди IT-проєкту(2020) Коломієць, А. С.; Мезенцева, О. О.; Kolomiets, Anna S.; Mezentseva, Olha O.Метою роботи є вдосконалення теоретичних положень та надання практичних рекомендацій щодо використання емоційного інтелекту керівником проєкту для стимулювання ефективності та продуктивності роботи ІТ-команди. Методика дослідження включає положення теорії ефективності суспільного виробництва, економічного аналізу, методи порівняння, аналізу, синтезу, логічного узагальнення, проєктного управління. Визначено, що в умовах стрімкого розвитку технологій, загострення конкуренції для працівників ІТ-галузі, для забезпечення довготривалої конкурентної переваги, на перший план виходить розвиток так званих м’яких навичок. В основі цих навичок лежить високий рівень емоційного інтелекту. Оскільки натепер у галузі ІТ стають все більше популярними гнучкі agile-методи управління проєктами, дослідження було зосереджено на виявленні особливостей використання емоційного інтелекту саме для таких проєктів. У результаті дослідження було дано визначення емоційного інтелекту, виділено його складові частини. Новизна роботи полягає в з’ясуванні особливостей використання емоційного інтелекту в ІТ-проєктах, а саме для agile-команд. Практична значимість полягає в наданні рекомендацій та інструментів щодо можливостей підвищення рівня емоційного інтелекту для керівників проєктів та членів їхніх команд. Потрібно враховувати, що такі команди самоорганізовуються, отже, потребують підтримуючого лідерства, а не директивного управління – це вимагає від керівника проєкту високого рівня розвитку емоційного інтелекту, що дає змогу поставити на перше місце потреби команди та забезпечити її всім необхідним; через унікальність кожного проєкту, швидку зміну зацікавлених сторін від проєкту до проєкту керівнику потрібно вміти оцінювати, розуміти й управляти емоціями команди та стейкхолдерів, щоб побудувати надійні взаємини, тому що від рівня емоційного інтелекту Scrum-майстра залежить ефективність його команди; ще на початковій стадії життєвого циклу проєкту проєктний менеджер має почати працювати над відносинами для встановлення міцних стосунків і створення позитивної атмосфери всередині команди; через особливості реалізації проєкту влада й авторитет проєктного менеджера обмежені, отже, він має використовувати більш складні стратегії управління, щоб команда досягла бажаних результатів.