2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2025 за Ключові слова "algorithm"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розробка алгоритмічного забезпечення системи віддаленого навчання основам корабельної інженерії(2025) Гайдай Г. Ю.; Грєшнов А. Ю.; Haida Hanna Yu.; Hrieshnov Andrii Yu.Більшість сучасних дистанційних курсів чи систем віддаленого навчання не дають змоги студенту, який готується отримати диплом інженера, користуватися сучасними комп’ютерними застосунками з причини високої вартості їхніх ліцензій, необхідних для виконання лабораторних чи практичних робіт, але ж саме це допомагає учню отримати необхідні професійні навички, які знадобляться йому у майбутній професії, та без яких він просто не буде конкурентоспроможним на сучасному ринку праці. Тому розвиток систем дистанційного навчання, які реалізують саме можливість одержання практичних навичок роботи студентами технічних спеціальностей, є особливо актуальним на даний момент, коли більшість молодих людей в Україні не мають можливості відвідувати освітні заклади або просто не мають на це часу. У статті зроблено аналіз основних недоліків вже існуючих моделей дистанційної освіти, який дозволив обґрунтувати необхідність створення нової моделі дистанційного навчання студентів суднобудівного профілю, а також майбутніх конструкторів основам новітньої корабельної інженерії з можливістю виконання лабораторних робіт в режимі реального часу з одночасним використанням трьох сучасних систем: Moodle, CADMATIC і TeamViewer, кожну з яких може бути замінено на відповідний аналог. При цьому аналіз вимог до такого роду систем дистанційного навчання дозволив розробити та описати її складові – модулі та блоки, що дало можливість виконати основні структурні та функціональні схеми системи, а також визначити структуру та особливості окремих модулів та підсистем, що в результаті дозволило описати загальний алгоритм роботи системи, тобто було розроблено алгоритмічне забезпечення. Таким чином, на базі представленої моделі, структурних та функціональних схем, а також алгоритму роботи деталізовано автоматизовану систему дистанційного навчання для реалізації інженерної освіти, а саме розроблено алгоритмічне забезпечення системи, що дозволить студенту отримувати повноцінні практичні навички та вміння в області конструювання суден.