№ 4 (478) 2019
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд № 4 (478) 2019 за Ключові слова "Corporate Social Responsibility (CSR)"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Соціальне інвестування як джерело нагромадження соціального капіталу(2019) Нафус, І. І.; Nafus, Inna І.Анотація. У цій статті визначено види та особливості соціального інвестування й можливості спрямованості соціальних інвестицій на формування соціального капіталу як економічного ресурсу. Обґрунтовано можливі соціально-економічні результати використання соціальних інвестицій на різних рівнях функціонування економіки. Застосовано методологію мікро- та макроекономічного аналізу, міждисциплінарний та інституціональний підходи. Об’єктом дослідження є соціально-економічні відносини, що визначають зміст, закономірності та умови нагромадження соціального капіталу. Предмет дослідження – роль соціального інвестування в нагромадженні соціального капіталу на різних рівнях функціонування економіки. Визначено характерні особливості соціального капіталу як економічного ресурсу. Обґрунтовано напрями впливу соціальних інвестицій на формування соціального капіталу на різних рівнях функціонування економіки. До таких напрямів зараховано: на нанорівні – пом’якшення соціальних проблем, зниження навантаження на місцеві бюджети у вирішення суспільних проблем, приріст довіри, вирішення соціальних проблем малих груп та місцевих громад; на мікрорівні – трансформацію суспільних цінностей; формування корпоративної свідомості; зростання взаємних зобов’язань і відповідальності, формування соціальних стандартів ведення бізнесу, демократизацію підходів до управління, поліпшення репутації підприємств та можливості залученості нових клієнтів; на метарівні – закріплення та підвищення ефективності використання діючих соціальних мереж, спільних норм і переконань, партнерських стосунків, довіри до установ різного рівня, сприйняття загальновстановлених цінностей, суспільну солідарність та згуртованість; на макрорівні – формування нової організаційної культури суспільства, що враховує інновації політичного, економічного і духовного життя суспільства, державно-приватне партнерство, соціальну відповідальність держави, бізнесу, громадянського суспільства; на мегарівні – це створення асоціацій венчурної філантропії, бірж соціальних інвестицій у різних країнах, мереж соціальних посередників тощо. Доведено об’єктивну необхідність та можливість використання соціальних інвестицій як джерела формування соціального капіталу на різних рівнях функціонування економіки.