2016
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2016 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 60
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особенности расчета экономических показателей высокоскоростных лоцманских катеров на этапе концептуального проектирования(2015) Клева, Я. А.; Kleva, Yana A.Залежності для розрахунку основних економічних показників розглянуті з врахуванням специфіки експлуатації швидкісних лоцманських катерів. Формули, що пропонуються, можуть використовуватися для вирішення задач вибору оптимальних характеристик лоцманського катера.Документ О прочности корпуса судов при подъеме на коротком слипе(2015) Коростылёв, Л. И.; Дядюра, Е. Ю.; Литвиненко, Д. Ю.; Мартыченко, Я. О.; Korostylov, Leontii I.; Diadiura, Yevhen Yu.; Litvinenko, Dmytro Yu.; Martychenko, Yaroslav Ol.Розглянуто варіант підйому корпусу баржі проекту NBL-90 зі значними звисаючими частинами на спуско-підйомному сліпі суднобудівно-судноремонтного заводу "Нібулон". Проведено оцінку місцевої міцності й стійкості тонкостінних елементів днищевих конструкцій корпусу в перерізах крайніх візків спуско-підйомного устаткування сліпу. Результати розрахунків вказують на неможливість безпечного виконання даної операції при підйомній масі розглянутого варіанту.Документ Кількісна оцінка складності процедури отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин на етапі виконання програми апроксимації до права Європейського Союзу(2016) Рижков, С. С.; Літвак, С. М.; Єфімов, В. І.; Ryzhkov, Serhiy S.; Litvak, Serhiy M.; Yefimov, Volodymyr I.Анотація. Розглянуто чинну процедуру отримання дозволу на викиди українськими підприємствами на регіональному рівні. Метою дослідження є виявлення факторів, які ускладнюють і подовжують дану процедуру, оцінка ризиків, що її супроводжують, і шляхів їх усунення на етапі апроксимації українського законодавства в галузі охорони довкілля до права Європейського Союзу. Запропоновано критерій для оцінки процедури отримання дозволу – фактор складності, із застосуванням якого виявлено найбільш вразливі етапи отримання дозволу та запропоновано шляхи їх усунення.Документ Концепція системи захисту інформації, що циркулює на об’єктах морської інфраструктури(2016) Блінцов, В. С.; Майданюк, П. В.; Blintsov, Volodymyr S.; Maidaniuk, Pavel V.Анотація. Робота містить результати досліджень, спрямованих на розвиток систем захисту інформації в телекомунікаційних мережах передачі даних. Визначено основні загрози інформації й вимоги до методів захисту інформації в телекомунікаційні мережі передачі об’єкта даних морської інфраструктури.Документ Вплив параметрів режиму напилення покриттів щодо отримання наномасштабної субструктури з підвищеною стабільністю(2016) Дубовий, О. М.; Недєлько, Ю. Є.; Бобров, М. М.; Чечель, О. В.; Dubovyi, Oleksandr M.; Nedielko, Yurii Ye.; Bobrov, Maksym M.; Chechel, Oleksandr V.Досліджено закономірності впливу технологічного режиму напилення на параметри наступної передрекристалізаційної термічної обробки газотермічних покриттів. Встановлено можливість підвищення тривалості витримки при термічній обробці покриттів за рахунок наступної пластичної деформації пресуванням і дробоструменевої обробки.Документ Топливная эффективность охлаждения наддувочного воздуха главного судового дизеля теплоиспользующей холодильной машиной на рейсовой линии(2016) Радченко, Р. Н.; Богданов, Н. С.; Radchenko, Roman M.; Bohdanov, Mykola S.Визначена раціональна температура наддувного повітря після відведення від нього теплоти у високотемпературному ступені охолоджувача наддувного повітря, яка обмежує кількість теплоти, що використовується хладоновою ежекторною холодильною машиною для глибокого охолодження наддувного повітря у високотемпературному ступені охолоджувача наддувного повітря суднового малообертового дизеля для кліматичних умов експлуатації судна на рейсовій лінії. Розраховані зменшення питомої витрати палива та економія палива в результаті охолодження наддувного повітря суднового малообертового дизеля для кліматичних умов експлуатації судна на рейсовій лінії Одеса-Йокогама.Документ Особливості сучасного стану світового яхтингу(2016) Єрошкіна, С. Г.; Yeroshkina, Svitlana H.Досліджено тенденції процесів, що відбувалися у світовому яхтингу (яхтовому спорту) та його вплив на світовий сучасний яхтинг у цілому. Надано оцінку сучасного стану світового яхтингу як вітрильного спорту.Документ Оценка топливной эффективности охлаждения воздуха на входе газовых турбин для климатических условий разных регионов Ливии(2016) Рамзи Камел Эл Герби; Радченко, Н. И.; Rami Kamel El Gerbi; Radchenko, Mykola I.Виконана оцінка економії палива за рахунок охолодження повітря на вході газових турбін до різних температур термотрансформаторами різних типів для регіонів Лівії, в яких зосереджено виробництво електричної енергії газотурбогенераторами. Показано, що охолодження повітря на вході газових турбін до 10 і 7°С в абсорбційній водоаміачній і хладоновій ежекторній холодильних машинах забезпечує в 1,5…2,0 рази більшу річну економію палива порівняно з абсорбційною бромисто-літієвою холодильною машиною, яка забезпечує зниження температури повітря на вході газових турбін до 15°С.Документ Поліпшення масогабаритних показників контактних конденсаторів газопаротурбінних установок для об’єктів морської інфраструктури(2016) Борцов, О. С.; Шевцов, А. П.; Bortsov, Oleksandr S.; Shevtsov, Anatolii P.Розглянуто поліпшення контактних конденсаторів газопаротурбінних установок за рахунок збільшення швидкості газопарової суміші.Документ Особливості управління спільними проектами очищення акваторій підрозділами Державної служби надзвичайних ситуацій України та організаціями-розробниками засобів морської робототехніки(2016) Блінцов, В. С.; Грицаєнко, М. Г.; Blintsov, Volodymyr S.; Hrytsaienko, Maksym H.Показано доцільність виконання робіт з очищення акваторій від підводних потенційно небезпечних об’єктів за допомогою підводних апаратів-роботів. Розроблено узагальнену модель формування спільного проекту для підрозділу Державної служби з надзвичайних ситуацій України та організації-розробника засобів морської робототехніки. Запропонована модель може слугувати теоретичною основою для організації таких робіт в умовах тимчасової відсутності коштів морської робототехніки серійного виробництва.Документ Удосконалення конструкції підводних населених апаратів теплоізолюючими блоками плавучості(2016) Юреско, Т. А.; Yuresko, Tetiana A.Представлено варіант удосконалення конструкції підводного населеного апарату шляхом заміни частини основних елементів плавучості на блоки зі сферопластику з додатковою поруватістю у формі суцільної шкарлупи, що зовні облицьовують сферичний міцний корпус.Документ Розробка системи автоматичного керування ланкою підводного комплексу з гнучкими зв’язками(2016) Блінцов, О. В.; Blintsov, Oleksandr V.Запропоновано спосіб формалізації структури підводного комплексу з гнучкими зв’язками (ПКГЗ), який дає змогу виділити керовані ланки в ньому. Синтезовано систему автоматичного керування (САК) ланкою ПКГЗ у складі розроблених інверсних регуляторів телекерованого підводного апарата та кабельної лебідки. Методом комп’ютерного моделювання досліджено розроблену САК. Отриманий результат утворює основу для синтезу САК багатоланковими ПКГЗ.Документ Газовводы топливных баков жидкостно-ракетных двигателей. Подходы к проектированию. Современная классификация(2016) Митиков, Ю. А.; Любарский, Е. Ю.; Mitikov, Yuriy A.; Lyubarskiy, Yefim Y.Анотація. Проаналізовано проблематику проектування сучасних пристроїв введення газу наддування в баки. Проведено аналіз типових конструкцій цього класу. Отримала подальший розвиток класифікація газовводів паливних баків з урахуванням сучасних досягнень. Намічено шляхи вдосконалення даних пристроїв.Документ Глибока утилізація теплоти відхідних газів і стисненого повітря сучасного малообертового двигуна(2016) Шостак, В. П.; Манзюк, А. Ю.; Shostak, Volodymyr P.; Manziuk, Anton Yu.Розглянуті потоки енергії в пропульсивній установці з сучасним потужним малообертовим двигуном S90ME, наведена і проаналізована схема глибокої утилізації теплоти відхідних газів і наддувного повітря, показані в тепловій діаграмі процеси розширення пари в турбіні з двома проміжними підводами перегрітої пари.Документ Корреляционный анализ системы автоматического регулирования по результатам экспериментальных исследований(2016) Политыкин, Б. М.; Тендитный, Ю. Г.; Тендитная, Н. В.; Корнелюк, О. Н.; Politykin, Borys M.; Tenditnyi, Yurii H.; Tenditnaia, N. V.; Korneliuk, Olha N.Наведено результати кореляційного аналізу замкнутої системи автоматичного регулювання (САР) об’єкта при випадкових впливах на основі експериментальних даних. Наведено аналіз і зроблена порівняльна оцінка показників якості перехідних процесів, отриманих теоретично і експериментально. Показано, що розбіжність між показниками якості перехідних процесів в системі задовольняють вимогам, що пред’являються до САР даного типу, а результати досліджень можуть бути використані при розробці подібних систем.Документ Класифікація глибоководних археологічних проектів з використанням засобів морської робототехніки(2016) Надточій, А .В.; Nadtochіi, Anatolii V.Розроблено класифікацію глибоководних археологічних проектів, які виконуються за допомогою засобів морської робототехніки, а саме телекерованих підводних апаратів. Дана класифікація є основою при архівації глибоководних археологічних проектів та розробці моделей проактивного управління.Документ Ціннісно-орієнтоване управління зацікавленими сторонами проектів в галузі морської освіти(2016) Гарбуз, С. К.; Garbuz, Svitlana K.Проаналізовано й обґрунтовано доцільність удосконалення моделей управління зацікавленими сторонами проектів у галузі морської освіти, як інструмент використано карту зацікавлених сторін. Проведено профілювання зацікавлених сторін для проекту ліцензуванні нових освітніх послуг ВНЗ і здійснено класифікацію стейкхолдерів цього проекту.Документ Проблемы управления международными учебными проектами на примере образовательной программы "3 + Х"(2016) Рыжков, А. С.; Ryzhkov, Oleksandr S.У Національному університеті кораблебудування імені адмірала Макарова (м. Миколаїв) успішно здійснюється ряд освітніх програм спільно з іноземними партнерами. Розглянуто механізм реалізації спеціалізованої програми наскрізної підготовки "молодший спеціаліст (молодший бакалавр) – бакалавр" у плані управління проектами.Документ Оптимальные главные элементы судов-газовозов LNG для различных маршрутов(2016) Дун Синьшо; Xinshuo, DongУ статті удосконалено процес проектування суден-газовозів LNG на основі створення сучасного методу визначення на початкових стадіях проектування головних елементів цих суден, оптимальных за техніко-економічними показниками. У роботі з використанням методу імітаційного моделювання розглянуто основні завдання функціонування суден-газовозів LNG, можливі аварійні ситуації і вплив випадкових факторів на показники економічної ефективності судів. В якості прикладу визначено оптимальні головні елементи суден-газовозів LNG ходять за маршрутами: Дампір (Австралія) – Дапэн (Китай) і Тангу (Індонезія) – Путянь (Китай).Документ Порівняльна оцінка котлів-утилізаторів по впливу на ефективність роботи когенераційних газопаротурбінних установок(2016) Долганов, Ю. А.; Єпіфанов, О. А.; Dolganov, Yurii A.; Yepifanov, Oleksandr A.Проведена порівняльна оцінка впливу типу котлів-утилізаторів на електричну, теплову ефективність та масогабаритні показники когенераційних газопаротурбінних установок. Наведені результати розрахунків питомих показників ефективності установки в залежності від обраного типу котла-утилізатора.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »