Автореферати
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Автореферати за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 155
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Боковая качка судна с жидким грузом на нерегулярном волнении(1971) Некрасов, Валерий АлександровичВ диссертационной работе выполнено исследование боковой качки судна с жидким грузом на установившемся нерегулярном волнении методами теории многомерных марковских процессов. Для упрощения исследования и получения решения, допускающего эффективную реализацию в численных расчетах, использовано допущение о возможности, в силу узости полосы пропускания системы «судно—жидкий груз» на нижней собственной частоте, пренебречь зависимостью коэффициентов присоединенных масс и демпфирования от частоты колебаний. Кроме того, с этой же целью системы с распределенными параметрами аппроксимированы системами с сосредоточенными параметрами.Документ Підвищення ефективності суднових енергетичних установок використанням аераційних плазмохімічних пристроїв = A heightening of efficiency of marine power plants using aerate plasma-chemical devices(2002) Маринець, Олександр Миколайович; Marinetz, О. М.Поставлена ціль досягнута теоретико-експериментальним розв'язанням дослідних задач. Теоретично обґрунтовані й експериментально досліджені нові способи організації плазмохімічного горіння палива в СЕУ. Оцінено термодинамічну ефективність запропонованої концепції організації процесів горіння палив у СЕУ = The object in view is reached by the theoretical and experimental solution of research problems. New methods of organization of plasma-chemical fuel burning in marine power plants are theoretically justified and experimentally explored. The 15 thermodynamic efficiency for offered conception of organization of fuel combustion processes in power plants is evaluated.Документ Інформаційне моделювання і управління проектами плазово-технологічної підготовки виробництва в суднобудуванні = Information modeling and Project Management of loft-technological production preparation in shipbuilding(2002) Яглицький, Юрій Костянтинович; Yaglitsky, Y. K.Дисертація присвячена розробці цільових основ моделювання і оптимізації інформаційних потоків та концепції управління проектами, що забезпечують значне скорочення циклу ПТПВ верфі = The work is directed on development of a special-purpose foundation of modeling and optimization of information flows and the Project Management conception, providing for a steep cycle cut in the shipyard loft-technological production preparation (LTPP)Документ Розробка технології ізолювання танків суден для перевезення гарячих наливних вантажів = Development of ship's tank insulate technology for hot liquid cargoes carriage(2002) Казимиренко, Юлія Олексіївна; Kazymyrenko, Y. A.Дисертація присвячена розробці нової технології ізолювання танків при побудові та модернізації суден для перевезення наливних вантажів у розігрітому до температур 130-265 °С стані, таких як сірка, асфальт, бітум, синтетичні смоли. Розроблена технологія дозволяє через виготовлення секцій з попередньо нанесеною тепловою ізоляцією перенести основний об'єм ізоляційних робіт до умов цеху. В основу розробки покладені принципи стабілізування тепловтрат з поверхні вантажних танків та підвищення екологічної безпеки суден, що досягнено за рахунок розробки фізичної моделі отримання нового вогнетривкого теплоізоляційного шару - синтактичного піноскла. Основні наукові результати роботи знайшли практичне застосування на підприємствах суднобудівної галузі = The dissertation is devoted to new tanks insulate technology at manufacturing and modernization of ship's for liquid cargoes carriage in warm up up to temperature 130265 °C, such as sulfur, asphalt, bitumen, synthetic pitches. The developed technology allows to transfer the basic volume of insulating works to shop conditions, with the help of a new technology of ship's hull sections manufacturing with the preliminary thermal insulation put. In a basis of this work is situate the principles of stabilization of thermal losses from a surface of cargo tanks and increasing of ecological ship's safety, that is achieved on the basis of physical model development for reception of new refractory heat-insulating layer structure - syntactic cellular glass. The main scientific results have found practical application at the shipbuilding enterprises.Документ Імовірнісні методи проектування пристроїв колективного рятування на суднах = Probability methods of designing devices of collective rescue on ships(2003) Фаріонова, Тетяна Анатоліївна; Farionova, Т. А.Дисертація присвячена розробці імовірнісних методів проектування рятувальних колективних засобів та отриманню кількісної оцінці ефективності їх використання на суднах = The dissertation is devoted to the development of probability methods for designing collective lifesaving means and the reception of the quantitative estimation of their use on ships.Документ Створення екологічно безпечного технологічного процесу та устаткування для утилізації побутових органічних відходів методом багатоконтурного циркуляційного піролізу = Creation of ecologically safe technological of process and equipment for recycling household organic waste by a multiplanimetric circulating pyrolysis method(2007) Маркіна, Людмила Миколаївна; Markina, L. M.Розроблені загальні принципи переробки відходів шляхом глибокої термічної деструкції високомолекулярних органічних відходів. Створена математична модель технологічного процесу переробки відходів на основі багатоконтурного циркуляційного піролізу (БЦП) на базі теорії рециркуляційних процесів. Розроблена технології високомолекулярних органічних відходів. Проаналізовано вплив складу вихідної сировини на технологічні параметри процесу. Встановлені закономірності впливу режимів роботи на характеристики вихідних продуктів. Підтверджено екологічну безпеку БЦП суміші різних органічних відходів і одержаних вихідних продуктів. Розроблені рекомендації із застосування розробленого процесу на основі БЦП для переробки органічних відходів = The purpose of work is the creation of ecologically safe technological process and equipment for recycling household organic waste by a multiplanimetric circulating pyrolysis method. General principles of recycling by deep thermal destructson high-molecular organic waste are developed. The created mathematical model multiplanimetric circulating pyrolysis (MCP) on the basis of the theory circulatings of processes. High-molecular organic waste technologies are developed. The influence of structure of initial raw material on technological parameters of process is analysed. The established laws of influence of modes of operations on the characteristics of initial products. The ecological safety MCP of a mix different organic waste and received initial products is revealed. Recommendations from application MCP for recycling organic waste are developed.Документ Система бібліотечно-інформаційних ресурсів вищих навчальних закладів: концептуалізація регіональних механізмів функціонування = The System of Library Information Resources of higher Schools: Conceptual regional Mechanisms of Functioning.(2008) Костирко, Тамара Миколаївна; Kostyrko, T. M.Дисертацію присвячено комплексному дослідженню БІР ВНЗ, концептуалізації регіональних механізмів їх функціонування. Визначено системноутворювальний механізм формування БІР як єдиного інтеграційного ресурсу освіти регіонального рівня. Розглянуто нові підходи до формування системи науково-освітнього інформаційного ресурсу як складового елементу соціально-інформаційного модуля освіти. Доведено природність і необхідність корпоративних об'єднань ВНЗ зі створення БІР; визначено взаємовідносини та напрями їх удосконалення через механізм інноваційного менеджменту БІР = The dissertation deals with the complex research of Library Information Resources of higher Schools, conceptualizing the regional mechanisms of their functioning, System – oriented mechanism forming library information resources as the integer for the regional education has been determined. A number of new approaches to forming the system of scientific and education information resource as a component of the social and informational module in education have been student and the necessity of corporate library information resource centers has been proved. The relationships and directions of their improvement by means of the mechanism of the innovative management of library information resources have been selected.Документ Розробка технології поверхневого зміцнення низьколегованих низьковуглецевих сталей за допомогою дуги з неплавким електродом = Creating the technology of surface stability of low-alloy and low-carbonated steels with the help of the arc with the nonconsumable electrode(2008) Мартиненко, Володимир Олександрович; Martynenko, V. A.Дисертаційна робота присвячена розробці технології поверхневого зміцнення низьковуглецевих низьколегованих сталей (на прикладі Ст. 3 і 09Г2) дугою з неплавким електродом (дуга з вугільним і вольфрамовим електродами); вивченню впливу основних параметрів поверхневого зміцнення на структуру і механічні властивості зміцненого шару = Dissertation is devoted to creating a technology of surface stability of low-carbonated and low-alloy steels (on St. 3 и 09Г2) by arc with nonconsumable electrode (arc with carbon and volfram electrodes), studying the influence of main parameters of surface hardening on the structure and mechanical properties of a stable layer.Документ Розробка технології та устаткування для виготовлення тонкостінних гнутих профілів для суден = The development of technology and equipment for manufacturing of the thin-walled roll-formed profiles for ships(2011) Новошицький, Антон Володимирович; Novishitsky, A. V.Дисертація присвячена розробці технології та устаткування для виготовлення тонкостінних гнутих профілів для суден. Для розв'язання задачі розроблена принципово нова технологія виготовлення тонкостінних гнутих профілів гнуттям з поздовжнім розтягом. На основі деформаційної теорії пластичності розв'язана задача пружнопластичного згину з поздовжнім розтягом штаби з ідеального пружнопластичного матеріалу і матеріалів з лінійним та степеневим зміцненням. Отримано аналітичні залежності для визначення величин згинального моменту і пружинення при згині з поздовжнім розтягом штаби. Визначена робота внутрішніх сил при деформуванні штаби. Проведена експериментальна перевірка теоретичних залежностей. На основі теоретичних і експериментальних досліджень розроблено метод розрахунку параметрів, необхідних для проектування і налаштування профілювального устаткування, зокрема сил, діючих на заготовку і профілювальні ролики, геометрії робочих поверхонь профілювальної оснастки, енергетичних витрат. Розроблені технологічні схеми гнуття для виготовлення суднових тонкостінних гнутих профілів з різною конфігурацією. Запропоновані рекомендації щодо їх використання для проектування менш металомістких суднових конструкцій. Сконструйована та виготовлена дослідно-промислова установка = The dissertation is devoted to the development of technology and equipment for manufacturing of the ship thin-walled profiles. The new technology for the manufacturing of the ship thin-walled roll-formed profiles of the bending with longitudinal tension is developed for the solution of this problem. On the basis of the deformation theory of plasticity the problem of an elastoplastic bend of a strip with preliminary longitudinal tension of the strip which is made of an ideal elastoplastic material and the materials with linear and gradual hardening is solved. Analytical dependences for the determination of the bending moment and the springing at deformation of the strip are received. Experimental check of theoretical dependences is conducted. The operation of internal forces in forming different variants of the strip is determined. The calculative method of the main energy-power parameters of technological process of manufacturing profile of the bending with longitudinal tension is developed. Technological schemes of the bending longitudinal tension for reception of ship thin-walled profiles with a various configuration are worked out. The recommendations on the use of the profiles for the design of less metal-intensive ship constructions are given. The trial plant is constructed and manufacturedДокумент Управління продуктивністю праці в машинобудуванні(2011) Сергійчук Сергій Ілліч; Sergeichuk S. I.; Карась П. М.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.07 – демографія, економіка праці, соціальна економіка і політика. – Донецький національний університет Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. – Донецьк, 2011. Дисертаційну роботу присвячено удосконаленню теоретико-методологічних положень, розробці науково-методичних основ і практичних рекомендацій щодо управління продуктивністю праці у машинобудуванні. Визначено соціально-економічну сутність управління продуктивністю праці. Досліджено чинники зростання продуктивності праці відповідно до етапізації розвитку національної економіки. Проаналізовано науково-методичні підходи щодо оцінки і вимірювання продуктивності праці. Здійснено оцінку продуктивності праці в контексті макроекономічної трансформації національної економіки в умовах кризи. Досліджено стан продуктивності праці у промисловості. Проаналізовано управління продуктивністю праці на підприємствах машинобудування України. Запропоновано формування інноваційної інфраструктури, як передумови підвищення рівня продуктивності праці і конкурентоспроможності промисловості. Здійснено прогнозування продуктивності праці в системі макроекономічних показників за умови впровадження антикризових заходів. Визначено напрямки удосконалення механізму управління продуктивністю праці на машинобудівному підприємстві.Документ Визначення характеристик транспортного судна, що перевозить вантажі послідовними рейсами = The Determination of Particulars of Ships Delivering Goods by Consecutive Voyages.(2011) Панкова, Ольга Володимирівна; Pankova, O. V.Дисертація присвячена теоретичному обґрунтуванню та практичній розробці методів визначення оптимальних за техніко-економічними показниками характеристик та елементів суден послідовних рейсів (СПР) на ранніх стадіях їх проектування, розробці відповідної методики проектування = The Dissertation is devoted to the theoretical ground and the practical determination methods development of optimum on technical-economic indexes descriptions and elements of consecutive voyages ships (CVS) on the early stages of their designing, the proper design technique development.Документ Конструктивно–технологічне удосконалення надбудов та корпусів морських транспортних суден на основі гофрованих елементів і великогабаритних листів = Constructive-technological perfection of superstructures and hulls of marine transport vessels on the basis of the corrugated elements and large-sized sheets(2011) Цикало, Наталя Вікторівна; Tsikalo, N. V.Згідно аналізу тенденцій розвитку сучасного суднобудування розглянуті технологічні особливості виготовлення надбудов та корпусів морських транспортних суден і сформульовані основні задачі досліджень = According to analysis the modern shipbuilding tendencies of development technological features of manufacturing of cases and ship superstructures is considered and the formulated primary goals of researches.Документ Розробка технології виготовлення листових суднокорпусних деталей методом повітряно-плазмового різання з додаванням води = Development of the technology of hull details production using the method of air-plasma flame cutting with addition of water(2012-03-28) Голобородько, Жорж Гаврилович; Goloborodko, J.Дисертація присвячена розробці технології виготовлення деталей, які використовуються при побудові та модернізації суден, що забезпечує підвищення якості плазмового різання деталей та зварних суднових конструкцій. Розроблена технологія плазмового різання в плазмоутворюючих середовищах з додаванням води дозволяє зменшити газонасичення кромок різання та непаралельності кромок. The thesis is developed to the development of the technology of manufacturing details, which are used in ship assembly and modernization, improving the quality of plasma cutting of details and welded ship sections. The suggested technology of plasma cutting in plasma generating environment with the addition of water allows to decrease gasing of cutting edges and their non-parallelity. The main results of the research have found their practical use in the construction of ships.Документ Підвищення ефективності використання альтернативних палив у суднових енергетичних установках = Efficiency increasing of alternative fuels utilization in ship power plants(2012-03-29) Мітєнкова, Віра Сергіївна; Mitenkova, V. S.Дисертація присвячена питанню підвищення ефективності використання зрідженого природного газу та біодизельних палив у СЕУ шляхом визначення раціональних термогідродинамічних параметрів і масогабаритних характеристик паливних систем. Розроблено математичні моделі паливних систем для біодизельних палив та зрідженого природного газу, в яких враховано особливості цих палив і вимоги до систем СЕУ. Отримані результати містять варіанти схемних рішень систем, раціональні значення параметрів основного обладнання та процесів, що відбуваються в елементах паливних систем. Проведено експериментальне дослідження роботи суднового середньооборотного дизельного двигуна 6ЧН 25/34 на дизельному та біодизельному паливах. На основі розробленої узагальненої моделі комплексного критерію ефективності застосування альтернативних палив у СЕУ отримано методики його визначення для випадків застосування біодизельних палив та зрідженого природного газу, які дозволяють на стадії концептуального проектування прийняти рішення щодо вибору палива для суден різних типів = The dissertation is devoted to the question of efficiency increasing of liquefied natural gas and biodiesel fuels utilization in ship power plants by means of fuel systems’ efficient thermo-hydrodynamic parameters and mass-overall characteristics estimation. Fuel systems’ mathematical models for biodiesel fuels and liquefied natural gas are worked out, these fuels peculiarities and requirements for ship power plants' systems are considered. Derived solutions are included of diagrams variants, efficient parameters of main equipments and processes in fuel systems elements. Experimental research of ship medium-speed diesel engine 6CN 25/34 which operates on diesel and biodiesel fuels is carried out. The methods of comprehensive criterion estimation for biodiesel fuels and liquefied natural gas are worked out on the base of developed generalized model of comprehensive criterion of efficiency alternative fuels utilizing in ship power plants, employment of these methods is enabled to make a decision comparatively of fuel choice for different types of ships.Документ Підвищення ефективності управління проектами розробки програмного забезпечення з відкритим вихідним кодом = Enhancement of open source software project management efficiency(2012-03-29) Димо, Олександр Борисович; Dymo, O. B.Дисертація присвячена вирішенню науково-прикладної задачи розробки способів підвищення ефективності управління програмними проектами з відкритим кодом. Розроблена модель життєвого циклу проектів розробки програмного забезпечення з відкритим кодом. Побудована математична модель динаміки системи управління такими проектами, досліджений механізм самоорганизації в системі для забезпечення ефективного управління в умовах дестабілізуючих зовнішних змін. Розроблені аналогові моделі оцінки вартості і часу розробки програмного забезпечення, які дають більш точні оцінки ніж існуючі моделі і дозволяють успішно завершувати проекти в рамках заданих часу, вартості і якості. Розроблено і впроваджено в практику методику управління програмними проектами з відкритим кодом, що регламентує дії для ефективного управління при ініціалізації і виконанні проектів = The scientific task of enhancement of open source software project management efficiency is solved in the dissertation. Open source software development lifecycle model and project management system dynamics model are developed. The self-organization mechanism is studied to ensure the manageability of the system in case of destabilizing external changes. Analog models of software development cost and time with better precision than existing cost and time models are developed, thus ensuring the efficient management within given time, cost and quality bounds. The open source project management stategy including recommendations for effective management during project initialization and development is proposed and used in practice.Документ Вдосконалення моделей розподілу відтворюваних ресурсів в портфелі проектів суднобудівного підприємства = The perfection of renewable resource assignment models in shipyard project portfolio(2012-04-02) Возний, Олександр Михайлович; Vozniy, A. M.Дисертація присвячена питанням удосконалення моделей розподілу відтворюваних ресурсів у рамках управління портфелем проектів суднобудівного підприємства. Досліджено процеси управління відтворюваними ресурсами в умовах суднобудівного виробництва. Розроблено модель проектно-орієнтованої діяльності суднобудівного підприємства в рамках управління обмеженими пулами відтворюваних ресурсів. Побудовано математичну модель процесу розподілу відтворюваних ресурсів у портфелі проектів суднобудівного підприємства. Розроблено комплексний критерій оптимізації розподілу відтворюваних ресурсів, що враховує ряд істотних факторів, зокрема час, постійні і змінні витрати, вартість грошей у часі, графік платежів замовника. Розроблено методику оптимізації розподілу відтворюваних ресурсів суднобудівного підприємства в рамках його портфеля проектів. Розроблено функціональну модель, структуру інформаційної бази і програмні засоби проектно-орієнтованої автоматизованої системи управління відтворюваними ресурсами суднобудівних підприємств. Упровадження результатів досліджень дозволило знизити трудомісткість управління, підвищити якість рішень, що приймаються, одержати економію від більш раціонального використання ресурсів і в цілому підвищити конкурентоспроможність вітчизняних суднобудівних підприємств = The processes of renewable resource management in shipyards was researched. The model of project-oriented activity of shipyards within management of limited renewable resource pools was carry out. The mathematical model of renewable resource assignment in shipyard project portfolio was constructed. The complex optimization criterion of renewable resource assignment was developed. It enables to take into consideration project duration, fix and variable costs, money time value, custom's schedule of payments. The procedure of renewable resource assignment optimization in shipyard project portfolio was elaborated. The functional model, informational base structure and software tools of project-oriented automation renewable resource management system of shipyard was developed. Application of research results enables to reduce laboriousness of management, to increase decision quality, to take economy from rational resource using and generally to raise competitive position of native shipyards.Документ Удосконалення моделей управління вартістю в проектах і програмах судноремонтних підприємств = Improvement of cost management models in ship-repair enterprise projects(2012-04-02) Запорожець, Ірина Михайлівна; Zaporozhets, I. M.Робота присвячена удосконаленню моделей управління вартістю в проектах і програмах судноремонтних підприємств. Науковими результатами являються: функціонально-структурна модель системи управління вартістю в проектах і програмах судноремонтного виробництва з використанням методології SADT, модель бюджетування в матричних організаційних структурах з урахуванням особливостей судноремонтних підприємств, модель системи оперативного контролю процесів реалізації проектів і програм судноремонтних підприємств, механізми регулювання вартості в проектах та програмах судноремонтних підприємств на основі розроблених моделей бюджетування для забезпечення завершення проекту в рамках затвердженого бюджету, принципи використання бюджетів як носіїв управлінської інформації в моделях балансу надходжень та витрат = The work is devoted to the improvement of cost management models in projects and programs of ship-repair enterprises. Functional and structural model of cost management system in projects and programs of ship-repair production with the application of SADT technique, budgeting model in matrix arrangement of structures with the account of peculiarities of ship-repair enterprises, model of the current control system of project and program implementation at ship-repair enterprises, mechanisms of cost regulation in projects and programs of ship-repair enterprises on the basis of developed budgeting models for ensuring project completion within the frames of approved project, techniques of budget use as carriers of information control in the models of income and expense balance are the results of the work.Документ Моделі та алгоритми сценарного підходу в управлінні інноваційними проектами = Scenario models and algorithms in innovation project management(2012-04-12) Пономаренко, Тетяна Вікторівна; Ponomarenko, T. V.У дисертації розв’язана актуальна задача розробки моделей застосування сценарного підходу в управлінні змістом інноваційних проектів. На основі сценарного підходу та методів підтримки прийняття рішень розроблено модель управління змістом інноваційних проектів, яка враховує основні типи логічних входів та виходів вершин сценаріїв, що відображує стохастичність, властиву інноваційним проектам. Сформульовано аксіоми, які відображають логіку побудови графових моделей сценаріїв, що дає змогу їх згортати і, таким чином, спрощувати роботи з управління змістом проектів. На основі досліджень способів знаходження власних векторів обернено-симетричних матриць розроблено правила визначення узгодженості експертних оцінок, які регламентують оптимальне застосування способів розрахунку узгодженості експертних оцінок. Ґрунтуючись на проведеному з використанням системного підходу аналізу проблем експертної оцінки сценаріїв змісту проектів розроблено модель інформаційного опису експертних оцінок та алгоритм робастного оцінювання узгодженості експертних оцінок, що дає змогу вказати шляхи обробки оцінок експертів та отримання оптимальних рішень у процесі розвитку сценаріїв змісту проектів =The Thesis for Candidate of Science degree by specialty 05.13.22 Project and Program Management. National Shipbuilding University named after admiral Makarov of The Ministry of Education and Science of Ukraine. – Mykolaiyv, 2010. The dissertation work is devoted to the development of scenario approach models in innovation project scope management. The model of innovation project scope management based on scenario approach and methods of decision-making support is developed. This model takes in consideration all the basic types of logical entrances and outputs of scenario vertexes and displays the randomness contents in innovation projects scope. Axioms, representing construction logic of scenario models at the project management on the stage of scope determination is offered. This approach enables displacing and scope scenario simplification in the project management.Документ Управління портфелем інноваційних проектів вищих навчальних закладів = Management of the innovative projects of higher education institute portfolio(2012-05-17) Рулікова, Наталія Сергіївна; Rulikova, N. S.Виділені розрізняльні ознаки інноваційного продукту дозволили довести інноваційність наукових та дослідницьких проектів, що реалізує вищий навчальний заклад. Обґрунтовано особливість управління інноваційними проектами вищого навчального закладу, яка полягає у спрямованості на забезпечення балансу між процесами формування та використання потенціалу вищого навчального закладу, для чого необхідно формувати збалансований портфель інноваційних проектів. Розроблено модель формування портфелю інноваційних проектів вищого навчального закладу та математичну модель формування збалансованого портфелю таких проектів, метод визначення набору інноваційних проектів портфелю вищого навчального закладу для існуючих джерел фінансування = Chosen distinctive signs of the innovative product enabled to prove the innovation of scientific and research projects, which are realized by higher education institute. Specificity of innovative projects management of higher education institute is founded which consists in orientation on balance maintenance between processes of formation and using higher education institute potential for what it is necessary to form the balanced portfolio of innovative projectsДокумент Стійкість морських бурових платформ на м'яких і рухливих ґрунтах = Stability of sea drilling platforms on soft and moving grounds(2012-05-17) Душко, Вероніка Ростиславівна; Dushko, V. R.У дисертації розв'язана актуальна науково-прикладна задача удосконалення проектування МБП на слабконесучих ґрунтах шляхом розрахунку зовнішніх гідродинамічних сил від дії морських хвиль і течій, а також сил утримання платформи з урахуванням розмиву ґрунту. Вперше складено і досліджено математичну модель взаємодії просторових конструкцій МБП з хвильовими та постійними течіями, яка описує тривимірний залежний від часу розподіл швидкостей і тиску, що дає змогу визначати діючі на МБП зовнішні сили за широкої варіації параметрів морських хвиль і течій = The actual scientific task of development of design techniques SDP is solved in the dissertation, taking into account their stability on soft and moving grounds, by calculation of external hydrodynamical interacting forces of complex space structures with sea wave and steady currents. For the first time the three-dimensional time-dependant velocity distribution and pressure by interacting space structures of SDP with wave and fixed currents were obtained. It has allowed to define outside forces acting on them at a wide variation of parameters of sea waves and currents