Кафедра електричної інженерії суднових та роботизованих комплексів (ЕІС та РК)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра електричної інженерії суднових та роботизованих комплексів (ЕІС та РК) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 120
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Основні методи оптимального керування електромеханічних систем(2002) Блінцов, В. С.; Кінаш, А. Т.; Хлопенко, М. Я.Навчальний посібник містить основні положення, методи і практичні додатки теорії оптимального керування стосовно до задач аналітичного конструювання оптимальних регуляторів і швидкодії електроприводів з урахуванням обмеження щодо нагрівання.Документ Розрахунок тиристорного перетворювача для управління судновим електроприводом постійного струму(2005) Блінцов, В. С.; Жук, Д. О.; Жук, О. К.Подано методику розрахунку тиристорних перетворювачів, наведено порядок вибору необхідної схеми перетворювача, розрахунку її параметрів та характеристик. Посібник призначений для студентів спеціальності "Електронні системи" при вивчені дисципліни "Енергетична електроніка".Документ Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з курсу "Обчислювальна техніка і програмування"(2006) Волянська, Яна БогданівнаУ вказівках викладено методику розв'язання традиційних математичних та інженерних задач. Наведено приклади розв'язання задач та короткі теоретичні відомості до кожної теми. Призначені для студентів другого і третього курсів спеціальності 8.092201 "Електричні системи і комплекси транспортних засобів".Документ Проектування електроприводів кермових пристроїв(2006) Локарев, Валентин Іванович; Сліжевський, Микола БорисовичРозглянуто нову методику гідродинамічного розрахунку керма, що відрізняється більш високою точністю. Розрахунки електромеханічного кермового пристрою виконано за відомою методикою Фрейдзона І.Р. При виконанні розрахунків електрогідравлічного кермового пристрою використано поновлену методику, що дозволяє уникнути переходу від кутових величин до переміщень скалки пресів. Завдяки цьому скорочується трудомісткість розрахунків. Крім того, процедура розрахунків електрогідравлічного кермового пристрою стає близькою процедурі розрахунків електромеханічного кермового пристрою, що полегшує його засвоєння.Документ Методические указания к практическим занятиям по курсу "Энергосбережение в электроприводе". Ч. 1(2007) Волянская, Яна Богдановна; Волянский, Сергей МихайловичМетодические указания предназначены для студентов пятого курса специальности 8.092201 "Электрические системы и комплексы транспортных средств". Главной задачей практических занятий по дисциплине "Энергосбережение в электроприводе" является закрепление и расширение знаний, которые получают студенты на лекциях, во время самостоятельной работы с литературой, а также приобретение практических навыков проведения расчетов и решения конкретных задач.Документ Методические указания к практическим занятиям по курсу "Введение в специальность". Электрические схемы. Правила их выполнения и оформления(2008) Волянская, Яна БогдановнаВ указаниях приведены условные графические обозначения элементов электрических схем с учетом внесенных в стандарты изменений. Содержатся общие требования к построению и оформлению электрических схем. Методические указания предназначены для студентов первого курса направления "Электромеханика", также будут полезными при курсовом и дипломном проектировании.Документ Апаратно-програмний комплекс моделювання мікропроцесорних систем керування електророзрядними технологіями(2010) Блінцов, В. С.; Діордійчук, В. В.; Козирєв, С. С.Розроблено апаратні й програмні засоби для моделювання та тестування мікропроцесорних систем керування електророзрядними технологіями з метою забезпечення надійності підтримки необхідних технологічних режимів. = The hardware and software tools were developed for modeling and testing of micropocessor-based electric-discharge technologies control systems. The developed tools provide stable maintenance of required technological modes.Документ Апаратно-програмний комплекс моделювання мікропроцесорних систем керування електророзрядними технологіями(2010) Блінцов, В. С.; Діордійчук, В. В.; Козирєв, С. С.Розроблено апаратні й програмні засоби для моделювання та тестування мікропроцесорних систем керування електророзрядними технологіями з метою забезпечення надійності підтримки необхідних технологічних режимів. = The hardware and software tools were developed for modeling and testing of micropocessor-based electric-discharge technologies control systems. The developed tools provide stable maintenance of required technological modes.Документ Визначення упорів електрорушійного комплексу прив’язного підводного апарата-робота(2010) Блінцов, В. С.; Киризюк, О. М.Розроблено узагальнену методику проектного розрахунку упорів електрорушійного комплексу прив’язного підводного апарата-робота, яка використовує математичну модель підводного апарата й інверсну нейромережну модель кабель-троса. = The generalized methodology of design calculation of hydrodynamic forces of the thrusters of the tethered underwater robot was developed. The methodology includes the mathematical model of the underwater robot and the inverse neural network model of the tether-cable.Документ Сучасні задачі синтезу систем автоматичного керування автономними підводними апаратами(2010) Блінцов, В. С.; Блінцов, С. В.; Вакар, Р. В.Показано перспективність застосування штучних нейромережних систем для систем автоматики підводних апаратів. Наведено узагальнену структуру системи автоматичного керування рухом підводного апарата. Подано перелік основних задач синтезу такої системи. = The availability of artificial neural networks application for automatic systems of underwater vehicles is presented. The generalized structure of the automatic control system of underwater vehicle motion is given. The list of main tasks of such system’s synthesis is given.Документ Попередня оцінка основних характеристик морської енерговоднедобувної платформи(2011) Блінцов, В. С.; Запорожець, Ю. М.; Буруніна, Ж. Ю.; Куценко, П. С.Виконано попередню оцінку перспектив створення трьох варіантів морських енерговоднедобувних платформ для роботи в умовах Чорного моря. Показана можливість створення гібридних комплексів енергоживлення для таких платформ на базі одночасного використання вітрової, сонячної та хвильової енергії.Документ Організаційна структура підприємства з нейтралізації підводних потенційно небезпечних об'єктів(2011) Бабкін, Г. В.; Блінцов, В. С.; Буруніна, Ж. Ю.Розроблена організаційна структура підприємства з нейтралізації підводних потенційно небезпечних об'єктів. Створена матриця поділу адміністративних завдань управління структурних підрозділів. Розглянуті основні завдання, що вирішуються підприємством з нейтралізації підводних потенційно небезпечних об'єктів.Документ Применение телеуправляемых подводных аппаратов в проектах исследования морфоструктурных особенностей морского дна на участках газопроявления в Черном море(2012) Блинцов, В. С.; Воронов, С. А.В докладе приводятся новые организационные структуры, обеспечивающие максимальную эффективность морской экспедиции как проекта, а также информационные модели процессов, протекающих в системе «береговой центр управления экспедицией – экспедиционное судно – системы приборного исследования морфоструктурных особенностей морского дна».Документ Основні принципи забезпечення інформаційної безпеки суден(2012) Баронова, О. А.Визначення основних принципів розробки системи керування інформаційною безпекою на судні.Документ Ремонт и модернизация подводно-технического комплекса «Атлеш»(2012) Бабкин, Г. В.; Войтасик, А. Н.; Клочков, А. П.; Сиривчук, А. Н.; Трибулькевич, С. Л.Четкое планирование ремонтных работ и модернизации оборудования ПТК с применением современных технических средств, оборудования и комплектующих позволяет не только восстанавливать работоспособность комплекса, но и получать в результате работ аппарат с современным оборудованием и улучшенными техническими характеристиками.Документ Математическое моделирование движения элементов гидробионического движителя плавникового типа(2012) Блинцов, В. С.; Ольшевский, С. И.Была спроектирована и изготовлена система управления электроприводом движителя. Система имеет в своем составе шесть датчиков положения выходного вала редуктора что позволяет с достаточной точностью определять текущее положение элементов движителя и, соответственно, реализовывать нужный закон управления для каждого из шести отрезков цикла работы.Документ До концепції національного проекту «створення морських енергетичних комплексів з водневим циклом»(2012) Блінцов, В. С.; Запорожець, Ю. М.; Кудря, С. О.Останні роки економіка України знаходиться під тиском зростаючих цін на мпортований природний газ, який використовується переважно хімічною та металургійною галузями, продукція яких постачається переважно на експорт. У цьому сегменті витрачається вдвічі більший обсяг газу, ніж споживається населенням України. При цьому значна його частина використовується для вироблення водню, який використовуються у виробництві аміаку, метанолу, міндобрив, нафтохімічної продукції. Для зменшення залежності вітчизняної економіки від імпорту природного газу вбачається необхідним застосовувати альтернативні способи виробництва водню в промислових масштабах, зокрема, шляхом електролізу води, який також є поширеним і відпрацьованим технологічним процесом.Документ Перспективні напрямки розвитку систем електроживлення безлюдних телекерованих підводних апаратів(2012) Блінцов, В. С.; Костенко, Д. В.; Жук, О. К.; Жук, Д. О.Однією з важливих науково-практичних задач, пов’язаних з інтенсивним освоєнням ресурсів Світового океану, є виконання робіт, спрямованих на дослідження його донної поверхні. Основними технічними засобами для виконання відповідних робіт безпосередньо на дні моря (водоймищ) є безлюдні телекеровані підводні апарати (БТПА) зі спеціалізованим технічним обладнанням і системами відеоспостереження.Документ Концепція формування технічного завдання на створення автономних підводних апаратів-роботів для ВМС ЗС України(2012) Блінцов, В. С.; Блінцов, С. В.; Красних, О. В.Розроблено концепцію формування технічного завдання на створення автономних підводних апаратів-роботів для ВМС ЗС України, яка спирається на наукомісткі складові формулювання підводних робіт, експлуатаційних властивостей, архітектурно-конструктивного типу АПА та його тактико-технічних характеристик.Документ Особливості підготовки вітчизняних суднових електромеханіків в сучасних умовах(2012) Блінцов, В. С.; Жук, Д. О.Підготовка осіб командного складу морського транспорту є найбільш відповідальною і трудомісткою задачею, порівняно із підготовкою фахівців, спрямованих на промислово-виробничий комплекс або його проектний сектор. Вказане обумовлюється необхідністю забезпечення відповідності випускників морських вищих навчальних закладів не тільки освітнім стандартам України, але й стандарту компетентності, визначному Міністерством інфраструктури України (в минулому Міністерством транспорту і зв’язку України) та вимогам міжнародних конвенцій (в т.ч. Міжнародній конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти (ПДНВ-78) з поправками).