Матеріали конференцій (ЕСЕУтаТЕ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Матеріали конференцій (ЕСЕУтаТЕ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 74
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Оцінка оптимальності складу системи регазифікації скрапленого природного газу на приймальному терміналі(2013) Бондаренко, М. С.; Чеплюха, М. О.Насиченість варіантів схемних рішень регазифікаційного комплексу приймального терміналу енергетичним обладнанням на підставі порівняльного аналізу теплової економічності і ефективності за критерієм сумарного приведеного прибутку вказує на доцільність використання комбінованих схем з генерацією електроенергії.Документ Удосконалення суднових дизелів, дизельних установок і тематичного оцінювання навчальних досягнень студентів ВНЗ(2014) Шостак, В. П.; Манзюк, А. Ю.Розглядається необхідність удосконалення освітнього процесу випускники ВНЗ – фахівців з питань проектування, побудови та експлуатації сучасних СДУ, як у напрямку передачі інформації на лекціях, практичних, лабораторних і індивідуальних заняттях, та і у напрямку контролю її засвоювання.Документ Сучасний стан та проблеми використання біогазу в ДВЗ(2014) Шаповалов, Ю. О.; Семенов, М. М.; Ковальчук, Є. В.Розглядаються особливості та переваги використання біогазу в якості пального для транспортних засобів.Документ Удосконалення рідинного охолодження циліндро- поршневої групи суднових ДВЗ(2014) Шаповалов, Ю. О.; Семенов, М. М.Основними факторами корозійно-ерозійних процесів у системі охолодження ДВЗ є сольовий склад охолоджувальної рідини, присутність у ній розчинених кисню та вуглекислого газу в сукупності з наявністю локальних ділянок з високим температурним потенціалом. Зниження негативних наслідків корозійних процесів може бути досягнуте глибокою рН - корекцією сольового складу вихідної рідини. Корекцію сольового складу вихідної охолоджувальної рідини можливо здійснити шляхом рН – корекції, що дозволяє створити компактний блоковий модуль із тривалим циклом роботи.Документ Оценка сравнительной эффективности вариантов регазификации СПГ с использованием тепла морской воды(2014) Гоцуляк, М. А.; Бондаренко, Н. С.При сравнении предложенных вариантов регазификации СПГ с использованием тепла морской воды в качестве базового варианта выбрана принципиальная схема без генерации электроэнергии, отличающаяся своей простотой и малыми капитальными затратами.Документ Альтернативные пропульсивные установки транспортных судов с малооборотным дизелем(2014) Шостак, В. П.; Манзюк, А. Ю.Об принятии рационального технического решения по пропульсивной установке морского транспортного судна как о решении проектной оптимизационной задачи судовой энергетики.Документ Аналіз параметрів отримання біогазу для теплоенергетичних установок(2014) Шаповалов, Ю. О.; Семенов, М. М.; Пивовар, В. В.Розглянуті параметри, які впливають на вихід біогазу та роботу установки в цілому.Документ К вопросу настройки малооборотного двигателя при применении на судне кайта(2014) Шостак, В. П.; Кисарова, А. И.Рассмотрен пример разработки и внедрения немецкой компанией SkySails кайта на транспортные суда с компьютерным управлением в качестве дополнительного движителя.Документ Влияние разных факторов на расход топлива в судовой дизельной установке(2014) Шостак, В. П.; Кисарова, А. И.Об определении критерия сравнительной эффективности альтернативных судовых энергетических установок.Документ Можливості створення низькоемісійних двопаливних камер згоряння ГТД(2018) Сербін С. І.; Діасамідзе Б. Т.Документ Методика оцінювання виробітку вітряної турбіни(2019) Подгуренко В. С.; Терехов В. Є.; Гетманець О. М.; Пеліхатий М. М.Документ Аналіз сучасних методів очискти відпрацьованих газів суднової енергетичної установки(2019) Личко Б. М.; Макаренко О. С.; Bohdan M. Lychko; Oleksandr S. MakarenkoПроводиться аналіз сучасних методів очистки відпрацьованих газів суднових двигунів. Розглянуто метод вологого очищення газів на прикладі скруберу фірми Яра.Документ Дослідження геометричних параметрів лопатей вітротурбін мегаватного класу(2019) Терехов В. Є.; Подгуренко В. С.Документ Ефективність комбінованої пропульсивної установки транспортного судна(2019) Шостак В. П.; Личко Б. М.; Манзюк А. Ю.; Volodymyr P. Shostak; Bohdan M. Lychko; Anton U. ManziukЗапропонована оцінка комбінованої установки транспортного судна з малообертовим двигуном і гребним турбозубчастим агрегатом по тяговій енергії гвинта, віднесеної до енергії спаленого у двигуні палива.Документ Передача механічної енергії від утилізаційної турбіни на гребний гвинт(2019) Шостак В. П.; Личко Б. М.; Манзюк А. Ю.; Volodymyr P. Shostak; Bohdan M. Lychko; Anton U. ManziukЗапропоновано та проаналізовано принципову схему механіки рухової установки з малообретовим двигуном і утилізаційним гребним турбозубчастим агрегатом.Документ Вплив зовнішніх умов на робочі параметри суднового малообертового двигуна(2019) Шостак В. П.; Личко Б. М.; Манзюк А. Ю.; Volodymyr P. Shostak; Bohdan M. Lychko; Anton U. ManziukНаводяться залежності основних робочих параметрів малообертового ультрадовгоходового двигуна компанії MAN Energy solutions.Документ Конструктивний фактор забезпечення довговічності у комбінованому опорно-упорному підшипниковому вузлі ГТД(2019) Сорокіна Т. М.; Личко Б. М.; Sorokina T. N.; Lychko B. M.Використання комбінованих опорно-упорних вузлів приводить до збільшення довговічності ГТД. Експериментальні випробування гідростатодинамічного підп’ятника показали відсутність контакту на усіх режимах експлуатації. Виконані конструкторські опрацювання підтвердили можливість встановлення такого підп'ятника у складі комбінованого опорно-упорного вузла ГТД.Документ Modeling of Production of Commercial Electricity by Industrial Wind-Electric Stations(2019) Podhurenko VolodymyrДокумент Ефективність роботи промислових вітроелектричних станцій України(2020) Терехов В. Є.; Подгуренко В. С.Документ Теоретичні дослідження утворення оксидів сірки в двопаливній низькоемісійній камері згоряння ГТД при роботі на рідкому паливі(2020) Сербін С. І.; Діасамідзе Б. Т.