Кафедра фізичного виховання та спорту (ФВтаС)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра фізичного виховання та спорту (ФВтаС) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 152
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Assessment Of The Level Of Body Resistance Of Adolescent Athletes To Diferent Loads In Bodybuilding(2024) Pahulych Oleh; Syvokhop Eduard; Marionda Ivan; Hlukhov Ivan; Abramov Karen; Kovach ShandorДокумент Innovative Technologies in Physical Education: Adapting to a Postmodern Society(2022) Pohrebniak Dmytro; Bolotnykova Tetiana; Farionov Volodimyr; Liliya Tomich; Nataliia Beseda; Anastasova OlhaДокумент Teaching 7–8-year-olds breathing techniques while swimming front crawl(2023) Abramov Karen; Petrenko OksanaДокумент Документ Автоматизація проведення змагань в системі навчання плавання студентів закладів вищої освіти(2021) Глухов І. Г.; Пітин М. П.; Дробот К. В.; Абрамов К. В.; Hlukhov Ivan; Pityn Maryan; Drobot Кateryna; Abramov KarenСьогодні спостерігається низки протиріч у навчанні плаванню студентів в умовах закладів вищої освіти. Встановлено необхідність організаційної оптимізації не лише навчально-виховного процесу, але й проведення змагань, як базового компонента мотивації студентської молоді до занять плаванням та самоудосконалення. Мета: охарактеризувати автоматизацію проведення змагань в системі навчання плавання студентів закладів вищої освіти за допомогою комп’ютерної програми «SwimCom». Методи: теоретичний аналіз та узагальнення, моделювання та програмування, системного аналізу. Результати. Був реалізований застосунок, що допомагає організовувати змагання з плавання серед студентів закладів вищої освіти. Для розробки були застосовані фреймворк Qt Creator, бібліотека Qt та мова програмування С++. Були проаналізовані необхідні можливості програми та обране відповідне середовище розробки; розроблені всі алгоритми та логіка за стосунку; налаштовані масштабування та інтеграція під різні платформи. Розроблено форми авторизації, головного меню та окремих розділів, проведено перевірки заповнення даних, інтеграція записів таблиць до MS Word, обміну, редагування та збереження конфігурацій програми, випуск програми та перевірка на крос-платформеність.Документ Адаптаційні зміни в організмі студентів із гіпокінезією в процесі реалізації різних моделей занять із силового фітнесу(2024) Вадим Коваль; Алла Альошина; Олександр Тимочко; Юлія Сніжко; Інна Тхорева; Олександр Дерлюк; Ірина Гусєва; Карен Абрамов; Vadym Koval; Alla Aloshyna; Oleksandr Тymochko; Yuliia Shizhko; Inna Tkhoreva; Oleksandr Derliuk; Iryna Husieva; Karen AbramovАктуальність. Незважаючи на щоденно зростаючу різноманітну кількість фітнес-програм, оздоровчих рекреаційних комплексів, інноваційних відновлювальних систем із використання широкого спектра фізичних та ергогенних засобів, спрямованих на відновлення адаптаційних резервів студентів із гіпокінезією – ефективних шляхів розвʼязання цієї проблеми поки не існує. Мета. Визначити ефективність впливу різних за змістом, параметрами навантажень і режимами енергозабезпечення моделей силового фітнесу на процеси реадаптації студентів із гіпокінезією. Методи. У дослідженнях брали участь 50 студентів (юнаки) з гіпокінезією (дві групи по 25 осіб). Студенти першої групи використовували розроблену нами модель занять із силового фітнесу № 1 (поєднання комплексу силових вправ на тренажерах із режимом навантажень середньої інтенсивності в умовах анаеробного гліколізу). Учасники другої групи використовували модель занять № 2 (використання вправ із власною масою тіла зі зміною кінематичних характеристик техніки виконання в комбінованому режимі енергозабезпечення (анаеробний та аеробний гліколіз). Застосовували методи контрольного тестування розвитку силових можливостей (4 ПМ) й антропометрію. Результати. Установлено, що найбільш виражене підвищення силових можливостей (4 ПМ) у межах від +18,7 % до +26,9 % за чотири місяці досліджень спостерігали в першій групі обстежених студентів із гіпокінезією. У студентів другої дослідної групи також виявлено позитивну динаміку досліджуваних показників, але із суттєво меншою прогресією (від +8,8 % до +18,7 %). Досліджено, що контрольовані обвідні розміри тіла демонструють найбільш виражені позитивну динаміку (у межах від +3,9 % до +6,8 % за період досліджень) серед студентів першої групи. При цьому в представників другої групи, які в процесі занять використовували вправи з власною масою тіла зі зміною кінематичних характеристик техніки виконання в комбінованому режимі енергозабезпечення (анаеробний та аеробний гліколіз), також виявлено позитивну динаміку до збільшення обвідних розмірів тіла, але із суттєво меншою прогресією (від +2,0 % до +3,9 % за весь період). Висновки. У процесі досліджень виявлено, що саме поєднання комплексу силових вправ на тренажерах із режимом навантажень середньої інтенсивності в умовах анаеробного гліколізу, що дає змогу безпечно використовувати параметри показника робочої маси снаряда в межах 62–65 % від 1 ПМ для людей із низьким рівнем адаптаційних резервів організму (гіпокінезією), найбільш ефективно впливає на розвиток їхніх силових можливостей, гіпертрофію працюючих м’язів та процеси реадаптації.Документ Актуальні проблеми професійного спорту(2022) Єрофєєнко А. Д.; Фаріонов В. М.Документ "Бойовий гопак" – національна система фізичної підготовки в Україні(2018) Васильєва, А. Є.; Веселова, І. М.; Чумак, М. Ю.; Vasileva, A. E.; Veselova, I. M.; Chumak, M. J.У статті розкрита сучасна структура української системи «бойового гопака». Розглянута його роль у розвитку фізичних якостей та патріотичному вихованні молодіДокумент Біоритми в підготовці спортсменів-олімпійців(2021) Тимошенко А.; Веселова І. М.Документ Вдосконалення технічних дій борців(2011) Яцунський, О. С.; Харько, Д. А.; Бєлобаба, С. Б.; Yacunskiy, A. S.; Kharko, D. A.; Belobaba, S. B.Процес технічного вдосконалення в підготовці висококваліфікованих борців має свої закономірності і методичні прийомиДокумент Вдосконалення фізичного стану(2011) Яцунський, О. С.; Богуш, В. Л.; Раєвський, О. А.; Yacunskiy, A. S.; Bogush, V. L.; Raevskiy, O. A.Фізичне тренування підвищує загальну працездатність, розширює резерви серцево-судинної системи і є чинником профілактики різних захворюваньДокумент Види спортивного тестування(2021) Шундяк, А. В.; Сокол, О. В.Документ Визначення та методика розвитку психомоторних здібностей студентів(2010) Фаріонов, В. М.; Farionov, V. M.; Мухін, Є. О.; Mukhin, E. O.; Данильчук, І. П.; Danil'chuk, I. P.Адаптовані тести психічних та психомоторних процесів стосовно спортивної діяльності студентів. Таке тестування дозволяє оцінити психомоторну пам'ять студентів, а також таку важко вимірювану "фізичну якість", як вправність, координація рухів тощоДокумент Визначення фізичного стану(2011) Сокол, О. В.; Деркач, В. М.; Sokol, O. V.; Derkach, V. N.Запропоновані способи оцінки фізичного стану за комплексом фізіологічних показниківДокумент Використання засобів оздоровчої ходьби та бігу для фізичного вдосконалення студентської молоді(2023) Салтовська М.; Сокол О. В.; Saltovska M.; Sokol O. V.У статті розглянуто оздоровчу ходьбу та біг та їх позитивний вплив на здоров’я людини. Представлені практичні рекомендації провідних фахівців в цій галузі, визначено три напрямки вибору дозування бігових навантажень та виділені основні мотивації людей до занять оздоровчим бігом.Документ Використання лікувального плавання при порушеннях постави та сколіозі: методичні рекомендації(2011) Веселова, І. М.; Чумак, М. Ю.; Veselova, I. M.; Cumak, M. Y.Проаналізовано вплив плавання на організм дитиниДокумент Вплив бодібілдингу на здоров’я спортсмена(2021) Шерстюк В. А.; Яцунський О. С.Документ Вплив оздоровчої фізичної культури на організм(2023) Сокол О. В.; Колоскова І. В.; Sokol O. V.; Koloskova I. V.Заняття фізичними вправами, загартовування, активний відпочинок і спорт вже сьогодні в масових експериментах довели свій високий оздоровчий потенціал.Документ Вплив оздоровчої фізичної культури на організм(2023) Сокол О. В.; Колоскова І. В; Sokol O. V; Koloskova I. VЗаняття фізичними вправами, загартовування, активний відпочинок і спорт вже сьогодні в масових експериментах довели свій високий оздоровчий потенціал.Документ Вплив рухової недостатності на здоров'я дітей і підлітків(2012) Яцунський, О. С.; Кувалдіна, О. В.; Ілюхин, Р. О.; Yacunskiy, O. S.; Kuvaldina, O. V.; llyukhin, R. O.Фізична підготовка є результатом цілеспрямовано організованого педагогічного процесу по розвитку фізичних якостей, які знаходяться в складному і неоднозначному зв'язку між собою: сили, витривалості, координації, гнучкості, швидкості